見出し画像

わたしなんか!(I don't know!)



「私はどうして生まれて来たの?
こんなダメダメ私は何時も周りに
迷惑ばかり掛けてる
自分の殻に閉じこもってばかりで
いいところないし

わたしなんか
誰も好きになってくれない
もう生きてる意味なんかない」

君がそんな風に自分を責めないで欲しい
少し鏡を見てご覧よ。
あっ!嫌な顔をしてるね。
眉間にシワ寄せて怒ってる顔
そんな顔じゃ ダメダメ
幸せがこぼれ落ちてしまう微笑んでごらんよ♡
そうそうその調子

綺麗な笑顔
やれば出来るよね。
見てくれる人はちゃん
君の隣に居るはず
今は居ないかもしれないけど?
必ず現れる
君を好きって言ってくれる人がね♡

♤+:;;;;;;:+♤+:;;;;;;:+♤+:;;;;;;:+♤+:;;;;;;:+♤+:;;;;;;:+

英語version

"Why was I born?"
I'm always around
I'm always bothering you
I'm just locked in my shell
It's not a good place.

I don't know.
No one likes me
There's no point in living any more 」

I don't want you to blame yourself like that.
Look in the mirror a little.
Oh, my God! You look disgusting, don't you?
a face that is wrinkled between
the eyebrows and angry
Don't look like that!
Happiness spills out!
Smile and take a look.
I remember
That's the way it is.

A beautiful smile.
If you do it, you can do it.
The person who sees it is chan.
I'll be next to you
Maybe I'm not here right now, though?
I'm sure they'll show up.
There's someone who tells me I like you♡

この記事が参加している募集

#スキしてみて

525,778件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?