見出し画像

楽しい山の日!

Happy Mountain Day!

This is a mountain near where I grew up (Banff, Canada).
これは私が育った場所の近くの山です(カナダ、バンフ)。
Lake Peyto, Banff, Canada ペイト湖、バンフ、カナダ
Now I live in Japan. 
今日本で住んでいます。
This is a mountain I made out of wood. The title is ‘Mountain peak of water (which flows upwards)’. It’s art.
これは私が木で作った山です。 タイトルは「(上に向かって流れる)水の山頂 」。 アートです。

Here are some mountain photos from my trips.
私の旅行で撮った山の写真をいくつか紹介します。

Scotland
スコットランド
Peru
ペルー
Canada
カナダ
Mexico
メキシコ
Croatia
クロアチア


This is a squirrel climbing a mountain. It’s from ‘risu calendar 2022’. Did you receive one in the mail?
「リスカレンダー2022」のページから。これは山に登るリスです。 📮で受け取りましたか?
I won this mountain in a UFO catcher.
UFOキャッチャーでこの山をゲットしました。
These are clouds, but they look like mountains.
雲なのに山のように見えます。
This is a crystal. Can you imagine a crystal mountain? Maybe one day…
これは結晶です。 水晶の山を想像できますか? いつの日にか...

I’m obsessed with mountains, don’t you think so?
私は山に夢中です、ね?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?