見出し画像

Kieran Read

私の好きなラグビープレイヤー、New ZealandのKieran Read!ニュージーランドに留学した時、初めてプレーを見てファンになりました!

WRC2019 ウォーミングアップ中
南アフリカ戦での一コマ

W杯のチケット争奪戦、大変だったのを思い出します(笑)奇跡的に前から4列目が取れたのは嬉しかったなぁ。W杯の期間中、ラッキーなことにReadoのサインもいただけました。今でも大切に飾っています!

トップリーグの試合での一コマ

そして!大好きな選手が日本でプレーし、キャリアの最後も日本で!トヨタの試合、観に行けて良かった。

かっこいい!
超かっこいい!!
後ろを向いているのはマイケル・フーパー選手(AUS)

マイケル・フーパー選手チームメイトとか!すごい!!

Super cool!!

引退ということですが、Readoの新たな道を応援したいと思います!

Kieran Reed is one of my favourite rugby players!  When I was in NZ, I watched some rugby games and these made me fan of him.  In 2019, luckily I could get a World Cup 2019's ticket - All Blacks vs Springbox.  That match was extremely amazing and exciting!!  Moreover, I was able to have his autograph.

The other day, he announced his retirement from an active rugby player.  He has done so much for playing rugby.  Congratulations on everything you have accomplished.  I wish Reado the very best in the next chapter of his life.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?