With thanks to Jeff Beck


With thanks to Jeff Beck
F100
Oil and acrylic on canvas


Legendary guitarist Jeff Beck passed away on January 10, 2023.
I first heard of him 26 years ago.
It was when I was in junior high school.

My father introduced me to Jeff and I was hooked.

I was bullied in elementary school, and after that I had a hard time socializing with others.

I was always alone and every day was lonely.

He was the one who taught me how to live a "Rock" life.

His enthusiastic, innovative, and influential guitar playing moved me and changed my life.

My life is richer for having met him.

I love guitar and I love music.
I don't think I would have thought so had I not met him.

I am proud to have lived in the same era as you.

Thank you.
And rest in peace.



2023年1月10日に生涯を終えた伝説のギタリスト"Jeff Beck"。

私が彼を初めて知ったのは26年前。
私が中学生になった頃です。

父の影響でJeffの存在を知り、私は彼の虜になりました。

私は小学校の時にいじめに遭っていて、それ以降人付き合いが苦手になり、中学に行っても友達が居ませんでした。

いつも1人で毎日が孤独だった。

そんな私に"Rock"な生き方を教えてくれたのが彼でした。

熱狂的で革新的で影響力のある彼のギタープレイは私の心を動かし、私の人生を変えた。

彼に出会ったことで私の人生は豊かになりました。

私はギターが好きで音楽が好きです。
彼と出会っていなければそうは思ってなかったと思います。

あなたと同じ時代を生きれたことを誇りに思います。

ありがとう。
そして安らかにお眠り下さい。


▼ Instagram


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?