見出し画像

夢の深いところ

▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

夢の深いところ

目覚めたとき
後味の悪い感触
見た夢の内容は不明
だけど
どこかで経験した嫌な感覚
僕の夢に訪れる悪夢
嫌な予感
乾く喉
どこかに行きたくなる

でもどこにも行けない朝
決まった電車に乗らなきゃ
でも
体は拒否している
今日を拒みながらの支度
うまくいきそうにない位置に
僕は馴染まなきゃいけない

SNSには不快なメッセージ
文明が凌駕した皮肉
分類された人々
説教する人、される人
外側を見ている僕
曖昧を愛する僕は異端児

素晴らしき世界
無責任な習性

今日こそ僕はどこかへ行きたい
僕のある感性に触れたい
触れること
感じることを表現したい
アーティストな僕と
もっと出会っていきたい
信じてシャッターを切りたい
眠らせない僕の感性
もがいて叫んで吐き出して
曖昧な複雑な僕を見つめていい
それは、君も同じ

deep in the dream

when i wake up
bad aftertaste
The content of the dream I saw is unknown
However
A bad feeling that I experienced somewhere
A nightmare that visits my dreams
Bad feeling
dry throat
want to go somewhere

But this morning I can't go anywhere
I have to get on the fixed train
but
the body refuses
Getting ready while refusing today
in an unlikely position
i have to get used

Offensive messages on SNS
The irony that civilization surpassed
classified people
preacher, preacher
i'm looking outside
I am a maverick who loves ambiguity

Wonderful World
irresponsible habits

I want to go somewhere today
I want to touch my certain sensibility
to touch
I want to express what I feel
me as an artist
I want to meet more
I want to believe and press the shutter
My sensibility that won't let me sleep
Struggling, screaming, spitting it out
You can look at me, who is ambiguous and complicated
it's the same for you
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?