見出し画像

「思いでの上書き」

「思いでの上書き」


どこから来た風
忘れそうな感情

置き忘れた雨
懐かしい匂い
僕はこの街で生まれた

ため息を打ち消し
闇の空に思いを馳せた

ネオンは黄色
微笑んでた、ずっと

揺られた街灯
鏡でも変わらずに
僕は両手で抱えて
ガラスの翼を見た

さよなら
思い出たち
寂しくて
君だけが微笑んで

さよなら
僕はかみしめて
思い出を上書きしていく
君の顔がぼやけるように

"Overwriting with thoughts"
*
*
where did the wind come from
forgettable feelings

misplaced rain
nostalgic smell
i was born in this city

sigh
I thought of the dark sky

neon is yellow
I was smiling all the time

swaying street lights
No change even in the mirror
I hold it with both hands
I saw glass wings

good bye
memories
lonely and
only you smile

good bye
I bite down
overwrite the memories
so that your face blurs

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?