見出し画像

【CHAT DIARY 英語で3行日記】#79 What recent event has made you laugh your socks off?

When I went to the hundred yen store with my husband, he tried on a few sunglasses playfully and it was hilarious.
He looked like a man who admired old movie stars, and an artist who going his own unique way. We laughed so hard!


【#79】最近の抱腹絶倒な出来事は何ですか?

夫と100円ショップに行った時に、彼がふざけていくつかサングラスを試着したのだけど、それが爆笑ものだった。
昔の映画スターに憧れている人みたいだったり、独自の道を行くアーティストみたいだったり。ふたりで大笑いした!


この記事が参加している募集

#英語がすき

19,709件

#3行日記

43,339件

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?