見出し画像

【CHAT DIARY 英語で3行日記】#143 What is your most precious treasure?

It’s my life. Without any of my ancestors, I wouldn’t exist, and without any person who took care about me when I was a child, I also wouldn’t exist. When I think about that, I consider my existence to be miraculous and lovely.


【#143】あなたにとって、何より貴い宝物は?

命かな。私の先祖の誰一人が欠けても私はいなかったし、子どもの頃に私の面倒をみてくれた人がいなければ同じく今私はいない。こんな風に思うと、今存在していることが奇跡的で愛おしく感じる。

この記事が参加している募集

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?