見出し画像

雨続く A quiet afternoon with rain

天気予報通り、雨が強く降る時間帯がありました。これから関東方面の雨が強くなるようです。気をつけてください。

As the weather forecast said, there were times when it rained heavily. It seems that the rain in the Kanto area will be stronger. Please be careful.

今日は午後にカメラを持って散策していました。雨の影響もあって辺りはとても静かでした。聞こえて来るのは雨の音だけ。こんな静かな町だったかなと思いながら散策していました。

I took a walk in the afternoon with a camera today. It was very quiet due to the rain. Only the sound of rain can be heard. I was walking around thinking that it was such a quiet town.

画像1

画像2

IMG_8589

写真で静けさを伝えられればいいなと思いますが難しいな、これは。

I wish I could convey the tranquility in the photos, but it's difficult.




この記事が参加している募集

カメラのたのしみ方

雨の日をたのしく

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?