見出し画像

Happiness means getting up early and eating delicious breads.

英語の参考書を読んでいるばかりでは一向に身につかないと感じたため始めた「英日記」。

いつも、LINE翻訳で文章を検めてからnoteにUPしていたのですが、それでは上達がわかりにくいと思い、今日からはまず自分の実力だけで日記を書いて、その後で翻訳アプリをつかって書くスタイルに変更します(^^)/

英語力はかなり低めです。

来年にはどれだけ上達しているだろう、とイメージしてモチベーション高く頑張ります。


ーーーーーーーーー

The happiness is to eat bread that taste good with wake up early.

(訳:幸せとは、早起きをして美味しいパンを食べること)

This morning, I woke up early and went to bread store with my sister.

(今朝、私は早起きをして妹と一緒にパン屋へ行った)

we choice breads my self each other and ate it on there.

(わたし達は互いに好きなパンを選び、その場で食べた)

eating to breads , I felt be happy. 

(パンを食べながら、私は幸せを感じた)

I thought "like this time is most happy".

(私は思った”このような時間が最も幸せ”)

--------------

では、ここからはLINE翻訳をつかって訳していきます。

ーーーーーーーー

Happiness means getting up early and eating delicious bread.

I got up early this morning and went to the bakery with my sister.

we choose our favorite bread and ate it on the spot.

I felt happy while eating bread.

I thought "this is the happiest time".


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?