“We Will Rock You”Queen「俺たちがお前たちをロックにする」クイーン


“We Will Rock You”
Queen
Album:News Of The World(1977)


Buddy, you're a boy,
よう相棒、お前はいま少年で、
make a big noise
騒音を立て、
Playing in the street,
路上で遊んでいるが、
gonna be a big man someday
いつの日か、大物になるんだぜ

You got mud on your face,
顔に泥を付けていた
you big disgrace
大恥さらしのお前
Kicking your can all over the place,
あらゆる場所で最大限の蹴りをいれてやるんだ
singing
こう歌いながらな

We will, we will rock you
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする
We will, we will rock you
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする


Buddy, you're a young man,
よう相棒、お前はいま若者で、
hard man
タフなヤツだ
Shouting in the street,
路上で叫び声を上げているが、
gonna take on the world someday
いつの日か、世界を相手にするんだぜ


You got blood on your face,
顔に血を付けていた
 you big disgrace
大恥さらしのお前
Waving your banner all over the place
あらゆる場所で自分の旗をはためかせるんだ

We will, we will rock you
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする
Sing it out
大声で歌え
We will, we will rock you
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする


Buddy, you're an old man,
よう相棒、お前はいまや老人で、
poor man
哀れなヤツ
Pleading with your eyes,
その目で懇願してやがるが、
gonna make you some peace someday
いつの日か、自分といくらか折り合いをつけるだろうさ

You got mud on your face,
顔に泥を付けていた
big disgrace
大恥さらし
Somebody better put you back into your place
まだマシな誰かが
お前をあるべき場所へと連れ戻してくれるさ

We will, we will rock you,
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする
sing it
歌うんだ
We will, we will rock you,
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする
everybody
全員だ
We will, we will rock you,
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする
hmm
ああ
We will, we will rock you,
俺たちが、俺たちがお前たちをロックにする
alright
その通りだ