[和訳] [離別] AngelMaker - LEECH

You're a fucking coward
お前は卑怯者だ

No pity for the weak
弱者を憐れむ

Sever the ties
しがらみを断ち切る

You suck the life out of me
お前は俺の命を吸い取る

My eyes are dry tonight
今夜は目が乾く

When I put you in your place, it almost doesn't feel right
俺がお前といる時、吐き気がするんだよ

Then I remember all the shit you put me through
そして、お前が俺を苦しめた全ての事を思い出す

It almost feels like a burden just to fucking know you
お前の存在を知ってるだけで気分を害す

I can feel my body weakening beneath the weight
自分の体が重さに耐えかねて弱っていく

Because you take all I have inside and you leave me insane
お前が俺の中にある全てを奪い、俺を狂わせたからだ

I can feel the hollowing continuing inside
内部が空洞化していくのを感じる

I like to tell my that this is all a waste of time
俺は全て時間の無駄だと言いたい

But I know, I'll learn, I'll grow
しかし俺は知っている、俺が学び、成長していく事を

As I'm sifting through the pieces of the rubble
瓦礫の破片をかき分けているうちに

I have always known forgiveness
謝罪の軽薄さを知った

I have always had a heart
俺はいつも心はあった

But you pushed me into dark
でも、お前は俺を暗闇に突き落とした

Now watch it all fall apart
今、全てが崩れ去るのを見ろ

Sometimes I feel like I can't fucking breath
時々、窒息しそうになる

You hold me down for your own bettering
お前は私利私欲の為に俺を踏み台にする

I feel your fangs sinking deep
お前の牙深く沈んでくる

Leeching off of what I reap
俺が刈り取ったモノを吸い取ってゆく

Pain you cause me
俺に与える苦痛

Emotions they taunt me
奴らが苦しめる感情

Carving me of everything
俺の全てを切り裂く

If I was your fucking puppet
もし俺がお前の操り人形なら

I’d choke you with the strings
弦で首を絞めてやる

How far will you bend me before I fucking break
どこまで曲げたら壊れるんだ

I’m engulfed
呑み込まれて行く

Engulfed by the flames
焔に包まれて

My tired eyes are weak and in pain
疲れた目が弱り、痛む

Resolutions follow through as your walls of hate fall on you
憎しみの波が自分に降り注ぐ中、決意は貫かれる

Crippled and writhing bathe in your shame
不自由で身悶えるお前の恥を浴びろ

You live so carelessly taking no blame
お前は無責任で軽率に生きる

The sentiments we made will fade
感情が風化していく

I won’t miss the memory so just fade away
この記憶は隠滅させないから消えてくれ

Oh, may you forget me
ああ、お前は俺を忘れてくれ

This never-ending cycle
この終わらない循環

A vicious spiral, eating me alive
悪循環のスパイラル、俺を食べ尽くす

It’s all about give and take
全てはギブアンドテイクだ

But I have given all that I am
しかし、俺は自分の全てを捧げた

I don’t owe you fucking shit
俺はお前に借りなんてねぇよ

Every time you take from me, do you feel justified?
お前が俺から奪う度に、正当化してんのか?

Every time you belittle me, do you feel satisfied?
俺を軽んじる度に、満足してんのか?

Every time you close your mind everyone’s an enemy
お前が心閉ざす度に、誰もが敵と化す

Every time we say goodbye you’re always crawling back to me
別れを言う度に、お前はいつも俺に這いずってくる

Pain you cause me
俺に与える苦痛

Emotions they taunt me
奴らが苦しめる感情

Carving me of everything
俺の全てを切り裂く

If I was your fucking puppet
もし俺がお前の操り人形なら

I’d choke you with the strings
弦で首を絞めてやる

How far will you bend me before I fucking break
どこまで曲げたら壊れるんだ

I’m engulfed
呑み込まれて行く

Engulfed by the flames
焔に包まれて

May my afflictions bring me shame
俺の苦悩が俺を辱めるように

For all the karma I bestow
俺が与えた全ての罪のために

You now can drown in the undertow
お前は今、引き波に溺れれる

In which you forged upon yourself
お前は自分自身を偽装した

And now I yearn to be without
俺は今、無になりたい

Parasitic company
寄生社会

I wish to live in harmony
仲良く暮らしたいんだ

And no one
そして誰もが

Said it's fair
公平だと言った

But nor were
しかし、そうでは無かった

You to me
お前から俺へは

And no one
そして誰もが

Said it's fair
公平だと言った

But nor were
しかし、そうでは無かった

You to me
お前から俺へは

作成動画
https://youtu.be/1ecv5-Wig6Q

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?