[和訳] 星砕 [SEISAI] - KNOSIS

Replication
複製

Duplication
重複

Human nature
人間の本性

Inconsistent
一貫性がない

Duplication
複製

Human nature
人間の本性

Flesh and blood with no fear of God
神を畏れない生身の人間

Framed and force fed data overload
枠にはめられ、強制的に送り込まれるデータ過多

Ticking time bomb clicking count down
時限爆弾のカウントダウンをクリック

Make my mind go
俺の心を動かす

'Cause the snakes on my body
俺の体に蛇がいるからだ

Is the pain that made me solid
俺を強くしたのは痛み

All these clones, fuck I got them
このクローンは全部、俺だ

Stayed too low, mom I'm sorry
低すぎる、母よ、ごめん

Time to fly out of the smoke
煙の中から飛び立つ時

I'm getting high, I've never lost hope
ハイになってる、希望を失った事がない

And I'm back on the right track
そして正しい道に戻ってきた

So just stay down and watch me go (Make way)
だから、そのまま俺が進んでいくのを見てろ(道を切り開く)

Stunting and fronting ain't nothing to me
矮化も虚勢も、俺には関係ない

I'm just telling the truth and making history
俺はただ真実を伝え、歴史を作ってきただけだ

叫び続けてきた, なぜ?

この世に名を残すため

Take me further than here
ここよりも遠くへ

Whеre I see the Earth incompletе
地球は未完成だ

Black out
真っ暗だ

Down goes the fabricated youth
捏造された青春を捨てる

White out
何も見えない

Manipulated truth
操作された真実

Red light
赤信号

And green light
そして緑信号

We're all chemicals
俺たちは化学物質

Mix them up and see the end
混ぜ合わせたら終わり

Red light
赤信号

And green light
そして緑信号

We're all sentinels
俺たちは歩哨

To be disregarded
無視された

Replication
複製

Duplication
重複

Human nature
人間の本性

Say what you want and
言いたいことを言って、

Take what you feel and
自分が感じた事をそのままに

Break what you love but
愛するものを壊してでも

There's no room for two oppressors
二兎を追う者は一兎をも得ず

Take it, break it, hate me, erase me
取って、壊して、憎んで、消して

For your ego
自分のエゴのために

This truth was hard for you to embrace
この真実は、お前にとって受け入れがたいものだった

Take me further than here
ここよりも遠くへ

Whеre I see the Earth incompletе
地球は未完成だ

Throw me up just to pull me down further
俺を放り上げ、さらに引きずり下ろす

Low key, you never understood what I stand for
地味にお前、俺の立場を理解していないな

Broke but you want what I got guccied up
俺が手に入れたものが欲しいんだろ?

What a chump bossing up on kids that don't know what they want
右も左も分からないガキに何を偉そうな事言ってんだよ

What you gonna do about it?
どうするつもりなんだ?

What you gonna do about it?
どうする気だ?

作成動画
https://youtu.be/IZIGDptx4Qg


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?