[和訳] Falling In Reverse - "Watch The World Burn"

Yeah, I got voices in my head again, tread carefully
ああ、また頭の中で声がする、慎重に行動しろ

And I don’t medicate, it helps me temporarily
それで、俺は薬を飲まず、一時的には助かった

I got problems, I got issues, yeah, apparently
問題発生、問題発生、ああ、そうらしい

Trauma that I’m burying
トラウマに埋もれてく

I think I need some therapy
俺には治療が必要だと思う

I battle depression
うつ病と闘う

I’m back with a message
メッセージで戻る

I’m asking the question
俺は質問する

That if you hate me
俺を憎んでいるなら

Why you actin obsessive?
なぜ執着する?

I’m past the point of no return
もう限界だ 

Fuck being passive aggressive
受け身な姿勢が気に食わない

I’ll brandish a weapon
武器を振りかざしてやる

Teach all you motherfuckers a lesson
お前らに教訓を教えてやるよ

I actually battle my demons and shadows
俺は本当に自分の悪魔や影と戦っている

They swim in the deep and they creep in the shallows
やつらは深海を泳ぎ、浅瀬に忍び寄る

I’m lost
迷子だ

I gotta admit that I’m living the life that I’ve always wanted
ずっと欲していた人生を歩んでいる事を認めなければならない

But it comes at a cost
しかし、それには代償が必要だ

They’re lickin their chops
やつらは馬鹿にしてる

They're fixin to rip me apart
やつらは俺を引き裂こうとしてる

I’m swimming with sharks
俺はサメと泳ぐ

I’m liftin the bar
俺はバーを持ち上げる

I’m liftin it into the stars
星に向かって

I’m like a shot of adrenaline
アドレナリンを放出するように

Mixed with some Ritalin
リタリンと混ざって

You started a battle, but bitch, I'ma finish it
お前が戦いを始めた
だけど、クソ野郎、俺が止める

You think you can stop me, not even a lil bit
俺を止められると思ってるのか?
少しも止められてねぇよ

Nowadays, everybody’s so sensitive
近頃は、誰もが敏感になっている

Taking my words and you pick it a part
俺の言葉を鵜呑みにして、その部分を選んでしまってる

Trippin on nothin just get in the car
何もせずにただ車に乗れ

Grippin n rippin, I'm stickin the mark
決して離すな、印をつけた

I’m tippin the charts
俺はこの縮図の先にいる

'Cause I got enemies trying to get rid of me
俺を追い出そうとしている敵がいる

Evil tendencies are fucking with me mentally
邪悪な傾向で精神的にやられる

I got people that don’t like me in the industry
業界では俺は嫌われているんだ

I can feel your energy, you are not a friend to me
お前の力を感じる、お前はもう友達ではない

'Cause I have been to places that you never wanna go
お前が決して行きたがらない場所に行ってきたから

I got dirt on people, but they act like I don’t know
俺はお前らを罵倒したのに、お前らは当事者じゃないと思ってやがる

I could do some damage, but I’ll never rock the boat
俺にダメージは与えられるが、決して揺るがない

All it takes is one post, watch 'em fall like dominoes
一回の投稿で、ドミノ倒しのように倒れるのを見てやる

You’ll never get rid of me
お前では俺を追い払えない

Too many mini me’s
小さな俺が多過ぎる

Rippin my imagery
ぶっ飛んでる俺の想像

You know my history
お前は俺の歴史を知っている

It ain’t a mystery
謎でもなんでもない

I put every enemy outta they misery
すべての敵を不幸にする

Somebody send me some positive energy
誰か俺にポジティブなエネルギーを送ってくれ

About to go Darth, about to go Disney
ダースとディズニーになるんだ

Into the darkness, into infinity
闇の中へ、無限へ

And shut you motherfuckers up
そしてお前らを黙らせる

You listening?
聞いてるのか?

Stackin every little pretty penny that I’m getting
手に入れた小銭はすべて積み重ねる

And I’m never giving In to anybody, always winning
誰にも屈しない、常に勝ち続ける

Never kidding, when I die
冗談抜きで、俺が死んだら

I’m takin everybody with me
皆を道連れにする

You’re never gonna get me
お前は決して俺を手に入れることはできない

'Cause you’ll never see it simply
なぜなら、お前はそれを見る事は無いから

I’m a motherfucking god
俺は神だ

You’re a light yawn
お前は軽いあくび

I’m a time bomb
俺は時限爆弾

And the vibes wrong
そして、ノリが違う

Is this mic on?
マイクは入ってるか?

I’m killin the syllables
俺はその一言を殺す

With a loaded refillable
装填された代替で

I’m a lyrical typical supervillain
俺は叙情的な典型的な超悪玉

I’m venomous
俺は有毒だ

And I’m never gonna stop until
そして、俺は決して止めれない

They put me on top of the list
奴らが俺をリストの一番上に載せるまで

I can’t control the monster any longer that’s inside
俺はもう、怪物をコントロールできない

The pain and sorrow
痛みと悲しみは

Left us hollow
俺たちを虚ろにする

No tomorrows
明日はない

Hard to swallow
飲み込むのは難しい

Death is calling
死が呼んでいる

So appalling
ぞっとする

Tightrope walking
綱渡りのようだ

Now I’m falling down
今、俺は落下している 

Like missiles falling from the sky
空から降ってくるミサイルのように

Come and save us
俺たちを救ってくれ

The pain and sorrow
痛みと悲しみは

Left us hollow
俺たちを空っぽにした

Here today but gone tomorrow
今日はいるが、明日には消える

The pain inside is the fuel that drives
心の痛みが原動力となる

This flesh and bone through
この肉と骨を突き動かす 

Blood red skies
血のように赤い空を

(hahaha)

The death defying
死をも恐れぬ

Hypnotizing
催眠術のように

One day you’re gonna figure out
ある日、お前は理解することになる

That everything they taught you was a LIE
奴らが教えてくれたことはすべて嘘だった

Watch The World Burn
世界が燃えるのを見ろ

The fear is what keeps you alive
恐怖がお前を生かしている

Break the fucking chains, take back your life
鎖を壊し、人生を取り戻せ

The fear is what keeps you insane
恐怖がお前を狂わせる

Break the fucking chains
鎖を壊せ

Take away the pain
苦痛を取り除く

作成動画
https://youtu.be/9Fo8ykiEXn8

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?