見出し画像

使徒的・預言的啓示「自分が種蒔いた収穫を刈り取る 3 つの方法! ゲヤス・ローレンス


親愛なる祝福された聖徒の皆様!

私たちは先週の土曜日に、ロバート・ハイドラー師と共に素晴らしい時を過ごしました。
ヘブル暦5784年の新しい年に関する、素晴らしい教えと啓示についてでした。

神は永遠に続くと言われた暦を、聖書において書き記しておられます! 神は、私たちがどのように種を蒔いて刈り取るのかを学ぶにつれ、祝福のサイクルに入って行って欲しいと願っておられます。

ガラテヤ6:7は、こう書き記しています。
「欺かれてはなりません(KJV訳より。新改訳第3版と新改訳2017年版「思い違いをしてはいけません」)。
神は侮られるような方ではありません。人は種を蒔けば、その刈り取りもすることになります」。
私たちは「良き種蒔きびと」、また「良き刈り取りびと」にならなければなりません。

私たちの言葉、私たちの行動、そして私たちのお金はみな、種であることを覚えましょう。

私たちの家族に関する、私たちの信仰の言葉は種です。
私たちのビジネスに関する、私たちの言葉は種です。
私たちの将来に関する、私たちの言葉は種です。
私たちの経済の種は、この季節において収穫されるのを待っている種です。
私たちが種を蒔けば蒔くほど、私たちはさらに刈り取っていくという言葉が、使徒パウロが書いた言葉です(2コリント9: 6)。

そこで以下が、自分が種蒔いた収穫を刈り取る3つの方法です:

1. 自分が種蒔いた収穫のために鎌を入れましょう(マルコ4:29)

- 私たちの「鎌」は、「私たちの口から出る聖書のことば」です (ヘブル4:12)。
- 私たちの信仰の言葉は、作物を刈り取り 収穫をもたらします。
- 収穫の季節の間、「私たちの信仰の言葉」は、最も必要であるのです!

2. 自分が種蒔いた収穫が来るように命じましょう(ヤコブ5:4)

-私たちの収穫は、その正当な所有者が刈り取るのを叫び求めているのです。
- 私たちは、収穫の主と つながらなければなりません。
- 主は私たちに収穫を解き放ちたいと願っておられ、私たちは受け取る準備をしていなければなりません。

3. 皆さんの収穫から手を離せと、サタンに命じましょう(2コリント4:4)


- サタンはこの世の神であり、多くの事々を妨げます。私たちはサタンに立ち向かわなければなりません。そうすれば、サタンは私たちから逃げ去っていきます(ヤコブ4:7)。
- 収穫の主に、皆さんの収穫を集めるため、神の天使たちを遣わしてくださるよう願い求めましょう(ヘブル1:14)。
- 賛美は、天の窓が開き続けるように、またサタンとその配下の堕天使どもも鎮めます(詩22:3、詩8:2)。


すべては収穫のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-3 Ways to Reap your Harvest!

Dear blessed saints!

We had a wonderful time listening to Robert Heidler last Saturday.Amazing teaching and revelation about the new Biblical year 5784.
God has a calendar in the Bible that He said would last forever! God wants us to move into the cycle of blessings as we learn how to sow and reap.
Galatians 6:7 says, “Be not deceived, God is not mocked. For whatever a man sows, that shall he also reap.” We must become good sowers and also good reapers.

Remember that our words, our actions and our money are all seeds.
Our words of faith concerning our family members are seeds.Our words concerning our business are seeds.
Our words concerning our future are seeds. Our financial offerings are seeds that are waiting to harvest in this season.

The more we sow, the more we reap is what apostle Paul said (2 Cor. 9: 6).

Here are 3 ways to reap your harvest:

1. Put in the sickle for your harvest (Mk.4:29).

- Our sickle is the Word of God coming out of our mouths (Heb.4:12).
- Our words of faith cut down the crops and bring in the harvest.
- Words of faith are needed the most during the season of harvest!

2. Command your harvest to come (James 5:4).

- Our harvest is crying out for the rightful owner.
- We must connect with the Lord of the harvest.
- Lord wants to release the harvest to us and we must be ready to receive.

3. Command Satan to release your harvest (2 Cor.4:4).

- Satan is the god of this world and he hinders many things. We must resist Satan and he will flee from us (James 4:7).
- Ask the Lord of the harvest to send angels to gather up your harvest (Heb.1:14).
- Praise will keep the windows of Heaven open and it will also silence Satan and his angels (Ps.22:3; Ps.8:2)


All for the harvest!
apostle Gaius Lawrence


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?