見出し画像

使徒的・預言的啓示「神の完全な計画に留まる方法!」ゲヤス・ローレンス

使徒的・預言的啓示「神の完全な計画に留まる方法!」

親愛なる勝利に満ちた聖徒の皆様!

私たちは贖いのサイクルの新しい年を開始しました。
自分の人生に対する神の完全な計画を行なうことによって私たちが神に仕えることができるよう、神は私たちを暗闇の王国から贖い出してくださるのです。
イエスは私たちに、私たちの人生において神のみこころが成されるように祈るようにと教えました。
神は私たちのために完全な計画を持っておられるのです!

神の完全な計画に留まるためには、5つの主要な方法があります:

1.神のみこころを行なうために主に信頼する(箴言3:5〜6)。

-信頼するとは、自分の理解だけに頼らないことを意味します。

-信頼するとは、私たちが行なう全てのことにおいて神を認めることを意味します。私たちは神の導きが欲しいということを、神に知っていただく必要があります。

-私たちが自分の計画について神に相談する時、神は私たちの道を導いてくださいます!

2.私たちは自分の人生を、神の計画にゆだねなければならない(ローマ12:1〜2)。

-私たちが自分の体を神にささげる時、神は私たちを導くことができます。

-私たちは神の完全な計画に対して、自分の思いを刷新していかなければなりません。自分の計画ではなく、神の良い計画を追い求めましょう。

3.助言を受ける(箴言11:14)。

-人は助言を受けない時、倒れ失敗します。

-私たちが安全な状態に留まりたければ、複数の助言者が必要です。

-私たちが違った道に行かないよう、私たちに助言するために聖書を知っているクリスチャンのリーダーたちを 私たちはみな必要としています。

4.私たちは常に神に聞いていなければならない(ヨハネ10:27)。

-クリスチャンはみな、イエスに聞くことができます。イエスが、「わたしの羊はわたしの声を聞く」とおっしゃったからです。鍵は、イエスが語っておられることを本当に聞くことです。

-イエスの声は、幻と夢を通して私たちに来ます。これらが聖霊の声、また預言の霊です。

-私たちは毎日、ただ単にイエスに聞くという時間を設けなければなりません。イエスは私たちに、どのようにして神の完全な計画に生きるのかを教えてくださいます。

5.常に自分に言い聞かせる「もし神のみこころなら」と…(ヤコブ4:13〜15)。

-私たちは自分の計画をいつも持っています。それは、構いません。しかし、私たちは神の計画を進んで行なう心をいつも持っていなければなりません。

-私たちはたいてい、自分の将来のことを知りません。「もしそれが神のみこころなら、私たちはそのことをする」と私たちはいつも言わなければなりません。

-神の計画は常に良いもので、祝福に満ち満ちています。私たちは神が将来、私たちのために ご自身の計画を実行してくださることを望んでいます!

すべては神の完全な計画のため!
使徒 ゲヤス・ローレンス


Apostolic Prophetic Revelation-How to stay in the Perfect Plan of God!

Dear victorious saints!

We have started the new year of the redemption cycle.
God redeems us out of the kingdom of darkness, so that we can serve God by doing His perfect plan for our lives.
Jesus told us to pray for the will of God to be done in our lives.
God has a perfect plan for us!

There are 5 main ways to stay in the perfect plan of God:

1.Trust the Lord to do His will (Prov.3:5-6)
-To trust means to not rely only on your own understanding.

-To trust means to acknowledge God in everything we do. We need to let God know that we want His guidance.

-When we talk to God about our plans, He directs our paths!

2.We need to surrender our life to God’s Plan (Rom.12:1-2)
-When we present our bodies to God, God can lead us.

-We must renew our mind to God’s perfect plan. Not our plan but let us pursue Gods good plan.

3.Get counsel (Prov.11:14)
-People fall and fail when they do not receive counsel.

-We need a multitudes of counsellors if we want to be safe.

-We all need Christian leaders who know the Bible to counsel us so that we do not go on a different path.

4.We must always be listening to God (John 10:27)
-Christians are hearing Jesus, because Jesus said my sheep hear my voice. The key is to really listen to what Jesus is saying.

-The voice of Jesus comes to us through visions and dreams. This is the voice of the Holy Spirit and the spirit of prophecy.

-Everyday we should make time just to listen to Jesus. Jesus teaches us how to live in the perfect plan of God.

5.Always say, “If it is God’s will” (James 4:13-15)
-We always have our plans and that is ok. But we should always be ready to do the plan of God.

-We usually do not know our future. We should always say that we will do something if it is the will of God.

-The plan of God is always good and it is full of blessings. We want God to be able to do His plan for us in the future!

All for the Perfect Plan of God!
apostle Gaius Lawrence

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?