見出し画像

7月の第2週には

7月の第2週には、
包装用にティッシュペーパーをさらに印刷しました
毎週のデザインスケジュール?私はかなり遅れています!
外に出て勉強してきました。
@artportersギャラリーに行ってきました
セパンダーネーシュのオープニングに向けて
CKさんとAdelineさんと夕食をとりました
また楽しい夜を作ってくれてありがとう
次の日試験を受けました、うわー、すごい!
合格してよかった、本当に幸運だった
ありがとうBodhiさん
Vonneさんとのつながり用
私のオリジナル彫刻作品は @kult.gallery に展示されます
彼らは素晴らしいチームで、チャットするのが楽しかったです
私の作品を丁寧に扱ってくれてありがとう
ヴォンヌさん、モニカさん、ジエルさん
Orchard Gateway のポップアップイベントに行ってきました
Darrenさんからゾロのピンを受け取りに
いくつかのポケモンのファンアート人形をパッケージ化しました
小さいのでボトルを満たすためにラインストーンを追加する必要があります
アメリカにいる友達に無事届きますように
毎月のミニチュアで新しい PayPal 加入者を獲得しました!

#katsukintakamura をフォローしてください 🌸
On the second week of July,
Printed more tissue paper for packaging
Weekly design schedule? I’m way behind!
I’ve been going out and studying.
Went to @artporters gallery
For Sepand Danesh’s opening
Had dinner with CK and @adeline.thng
Thanks for making another fun evening
Took the exam the next day, wow wee!
Glad I passed, I was so lucky
Thanks @hochungkwang Bodhi
For connecting with @vonnemaru
My original sculptures will be exhibited at @kult.gallery
They are a great team and it was fun chatting
Thanks for handling my works with care
Vonne, Monica, Jieru @joyru_
Headed off to @orchardgatewaysg pop up event
To pick up my Zoro pins from Darren @d.atlastudio
Packaged some Pokemon fan art dolls
They are small I need to add rhinestones to fill the bottles
Hope they’ll reach my friends in the States safely
Gained new PayPal subscribers for monthly miniatures yipee!

Follow @katsukintakamura for more 🌸

#contemporaryart #supportemergingart #artcollector #ArtoftheDay #artgallery #emergingartist #artcollection #miniature #ミニチュア #dollhouse #ドールハウス #doll #ドール #felt #フェルト #miniaturedoll #ミニチュアフード #plushtoy #ぬいぐるみ #kawaii #可愛い #handmadedolls #ハンドメイドイベント #手作り #artlife #colorfulart #ギャラリー巡り #美術館巡り

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?