見出し画像

In my new room[Poem]

Light the candles in my new room
We chatted a lot in the twilight

The sunset at 5:00pm,
It turns to the moonlight

Always can't wait to see you at night
I miss you, close friends
myself

Open the window in my new room
We breathed deeply for meditation

The sunrise at 7:00am,
It looks down on the clouds

Always can't wait to see you at night
I need you, close friends
myself

It's repeated every day
The word "keep" is a source of "regret"

Your life is yours, My life is mine

Life is too Short, Youth is ephemeral
If... It's time to face the music,  you do you


inspired by The Buccaneers


Japanese translation

蠟燭に火をつけて
薄明りの中でたくさんおしゃべりしたね

17時には太陽が沈み
月明かりに変わる

いつも夜が待ち遠しかった
寂しいよ 私の親友
私自身

窓を開けて
瞑想のために深呼吸したね

7時には太陽が昇り
雲を見下ろす

いつも夜が待ち遠しかった
会いたいよ 私の親友に
私自身に

毎日繰り返される
「安定」って言葉は「後悔」のもと

あなたの人生はあなたのもの
私の人生は私のもの

人生は短く青春は儚い
もし現実と向き合う時が来ても
あなたの好きなようにやりなよ

この記事が参加している募集

初めまして。見て読んで下さって、本当にありがとうございます。これからも楽しみにしていて下さい♡