見出し画像

a Walk in the Mist 詩集 2月の詩

℃ and %

(English Ver.)


You are tea drinker
I am coffee lover

You adore J. Pollock
I say, I need Picasso’s blue Period

You thinks Jedi to be too cooool
Luke’s words always help me out

You loves late night sky blue
I like dawning sky blue

Our sense has a gap
It’s a high and low

Our relations are awkward
It’s a ℃ and %


dry dry dry dry…hots

         comfort

             wet

               wet

                wet…drops


Coz… I love You

Surely You loves me



℃ and % ― 温度と湿度

(Japanese Ver.)


あなたは紅茶を飲むひとで
わたしはコーヒーを飲むひとだ

あなたはジャクソン・ポロックを愛していて
わたしはピカソの青になりたいと言う

あなたはジェダイが最高にクールだと思っていて
わたしはルークの言葉にいつも助けられている

あなたは夜更けの色が大好きで
わたしは夜明けの空が好き

わたしたちの感覚には
高低差があって

わたしたちの温度と湿度の関係は
とてもぎこちない


dry dry dry dry…hots

         comfort

             wet

               wet

                wet…drops


だって
わたしはあなたを愛している

きっと
あなたもわたしを愛している




この記事が参加している募集

#私の作品紹介

96,611件

初めまして。見て読んで下さって、本当にありがとうございます。これからも楽しみにしていて下さい♡