見出し画像

Black Veil Brides In the End 和訳

In the end
As you fade into the night
お前が闇に飲み込まれている限り、終わりはやってくる

Who will tell the story of your life?
誰かがお前の物語を語ってくれるのか?

In the end
終わりはくる
As my soul's laid to rest
What is left of my body
この魂が体を離れて
地に眠る限り
Or am I just a shell?
それともこの体はただの殻なのか?
And I have fought
俺は戦った
And with flesh and blood I
commanded an army
この肉と血と俺に従える兵士達と共に
Through it all
そして気づいた
I have given my heart for a moment of glory
一瞬の輝きの為にこの心を捧げたんだと
(I gave it all)
全てを捧げた

In the end
終わりがくる
As we fade into the night
俺達が闇に飲み込まれている限り
Who will tell the story of your life
誰かがお前の物語を語るのか?
And who will remember your last goodbye
誰がお前の最後の言葉を覚えていてくれるのか?
Cause it's the end and I'm not afraid
誰にだって終わりは訪れる
でも俺は恐れない
I'm not afraid to die
死ぬことを恐れない
I'm not afraid, I'm not afraid to die
俺は恐れない、死ぬことを恐れはしない

Born a saint
聖者が生まれる
Though with every sin I still wanna be holy
それでも全ての罪と共に神に身を捧げたいんだ
I will live again
また息を吹き返す
Who we are
俺たちは誰なんだ
Isn't how we live we are more than our bodies
誰かに生き方を決められたくはない
If I fall I will rise back up and relive my glory
たとえ落ちたってまた栄光と一緒に戻ってくるさ

In the end
終わりがくる
As we fade into the night
俺達が闇に飲み込まれている限り
Who will tell the story of your life
誰かがお前の物語を語るのか?
And who will remember your last goodbye
誰がお前の最後の言葉を覚えていてくれるのか?
Cause it's the end and I'm not afraid
誰にだって終わりは訪れる
でも俺は恐れない
I'm not afraid to die
死ぬことを恐れない

In the end
終わりがくる
As we fade into the night
俺達が闇に飲み込まれている限り
Who will tell the story of your life
誰かがお前の物語を語るのか?
And who will remember your last goodbye
誰がお前の最後の言葉を覚えていてくれるのか?
Cause it's the end and I'm not afraid
誰にだって終わりは訪れる
でも俺は恐れない
I'm not afraid to die
死ぬことを恐れない

Who will remember this last goodbye
誰かがこの最後の別れを思い出すのか
Cause it's the end and I'm not afraid
ここで終わりだ、でも恐れはしない
I'm not afraid to die
死ぬことを恐れはしない

Not afraid
恐れない
I'm not afraid to die
死ぬことを恐れはしない
Not not afraid
恐れない
I'm not afraid to die!
決して死ぬことを恐れはしない!

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?