dddddキャプチャ

Crossfaith Diavolos 和訳

Diavolosとはギリシャ語で「悪魔」を意味する。

この曲に出てくるその悪魔は、自分の内側にあるネガティブな気持ちだったり、自分の弱点のことを表している。

Crossfaithとそのファンや仲間がいれば、そんな悪魔だって超越する存在になるんだぜ。という意味が込められている。

Diavolos
'You Can't See Me With Your Eyes
お前の目では俺を見ることは出来ない
But I Definitely Exist
だが、俺は間違いなく存在する
Inside Of Your Weakness'
お前の弱点だ

I'm taking back my life and demons won't hold me down
俺は自分の人生を取り戻す 悪魔どもに俺は止められないぜ
I see this is really happening
これは本当に起こっていることだ
Feel like I'm drowning cause I'm paralyzed
感覚が狂っちまって溺れてる気分だ
Try to run
逃れるもんなら逃てみろ
Ward off the lies around me
まとわりつく嘘なんて取っ払ってやる
I'd rather die than watch my life pass me by
自分の人生をただ見ているだけなら死んだほうがマシだ

when you're locked inside the dark
お前が自分の中にある闇に囚われてるなら
You can put your hands on me
俺に手を差し伸べれるんだ
It's time to ignite
さぁ一つになる時間だ

I see the fire in the sky and it's the anchor of light
空に燃える炎が見える そしてそれは光の錨
Singin' Oh, Oh, Oh
歌え
Come see the fire in the sky we can strike to ignite
空に広がる炎を見てみろ 俺たちなら1つになれる
Singin' Oh, Oh, Oh
歌え

Just Let Go
とにかく進め

I'm taking back my life and demons won't hold me down
俺は自分の人生を取り戻す 悪魔どもに俺は止められないぜ

No one can stop us we'll fight till we die
誰も俺らを止められない 俺たちがくたばるまで闘い続けてやる
You'll never haunt us we will overcome
俺たちを苦しめることなんて不可能なんだよ 俺たちは超越する

Diavolos
'Do You Think That You Can Run Away From Me?'
俺から逃られると思ってるのか?

take What You Want
お前の望みを奪ってやる
Cheap pride and greed I bury in the grave
つまらない誇りも欲望も墓場に埋めてやる
Kill your lies cause I will overcome
お前の嘘を消し去ってやる 俺はお前を超えるんだから

We're never locked inside the dark
何があったって暗闇に囚われい
Come and raise your hands in the air
来い、そして空にお前の手を上げろ
It's time to ignite
1つになる時が来たんだよ

I see the fire in the sky and it's the anchor of light
空に燃える炎が見える そしてそれは光の錨
Will you come see the fire tonight?
お前は今夜炎を見るのか?
Come see the fire in the sky we can strike to ignite
空に広がる炎を見てみろ 俺たちなら1つになれる
Singin' Oh, Oh, Oh
歌え

I see the fire in the sky
空に燃える炎が見える
Singin' Oh, Oh, Oh
歌え
Come see the fire in the sky we can strike to ignite
空に広がる炎を見てみろ 俺たちなら1つになれる
Singin' Oh, Oh, Oh
歌え

I'm taking back my life and demons won't hold me down
俺は自分の人生を取り戻す 悪魔どもに俺は止められないぜ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?