見出し画像

バイバイ、私の故郷 | Bye my hometown

< Life of Eri -小さな私が大きな世界を旅したら- vol.2>

( Japanese and English ver.) 

 いよいよ、旅立つ時が来ました。出発を宣言して、約1ヶ月。
怒涛のように日々が過ぎていきました。

ここでの発信も、もう少ししたかったのですが、落ち着くタイミングが今しかなく、機内でカタカタと書いています。

私をよく知っている人は、だよね。と、うんうん。と頷いているでしょう。結局、私はいつも土壇場の女です。最後の最後まで、バタバタしているんです。

お知らせをしたお陰で、多くの人から連絡をもらい、三、四年ぶりに会った友達もいたり、毎週のように学生みたいな遊びを一緒にした友達もいたり、同級生たちと久しぶりに再会して、職場(ファミリー)との送別会、家族との時間。故郷での最後の思い出、たくさん作れました。

そして、それを通して気づくのは、こんなに応援してくれる人達に囲まれて、私はほんとっっっに幸せ者だということ。もう一度ここで、たくさんの応援メッセージ、ギフト、ありがとうございました。お陰で私の荷物はパンパンで超過料金払いましたよ。笑

愛ですね。

 これを発信する頃には、私はもうすでに新たな土地に足をつけ、次へと進んでいるのだと思います。新たな土地では、どんなことが私を待ってくれているのか、ワクワクです。私が見る景色、みんなも楽しんでくれたら嬉しいです。

 今回会えなかった人も会えた人も、あれが最後なんて思いたくないけれど、もしそうだったとしても、多分後悔ないから、楽しい愛のある時間をありがとう。出会えてよかったです。

いや、うそ、また会いたい。
やっぱり、会いたい。
会いに来て。会いにいくから。

最後にするには惜しすぎるほどの出会いだから。

ありがとう!

(English ver.)

   Well.. it’s finally time to leave home!! 
It’s been roughly a month since I announced to move to Hokkaido and times had passed so quick!!! 

I wanted to write much more things here but oh wells, I couldn’t and didn’t have much time to do that. So… here I am!! I am writing this on board. 

If you are a person who know me very well, you would probably think like “No way, of course you can’t lol”
Well, you are right .. I am last-minute person. I always have something to do until the very very end. 

   I was really glad to see you all before I leave, and since I told you all my next step, I could have really good time with friends from everywhere, like junior high or work. Spending time with family to celebrate brother’s birthday was also amazing. I don’t leave anything behind and had wonderful time. 

I really appreciate all of you who send me messages and even gave me gifts!! Thank you!!!! well.. I had to pay extra money at the airport but !!! That’s nothing !!! 

I’m bringing a lot of loves.

 When I release this article, I wouldve already got to new place and I grow as I go. I’m very excited about what comes for me next. Hope you enjoy my journey and following story as I do !! 

   For all my friends, it was nice to see you all!! I wouldn’t believe that that was the last time but if it was, I won’t regret!! Thank you so much for your time with lots of loves snd laughters. 

.. nooo.. no.. that’s a lie. I would like to see you again.
I want to meet up you one more time. 
Come visit me and I will come to you !!! 

All encounters I have ever had are too good to be last. 

See you on the other side !! Love !! 

この記事が参加している募集

ふるさとを語ろう

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?