見出し画像

Seize the day

Why would i trust all these people
Who secure power for themselves
On the misery of their people
And the killings of children

Why would i hope for
A new start in another life
When i can take my
Chance from now on

I'll seize the day right here right now
I'll seize the day right here right now
I'll seize the day right here right now
I'll seize the day right here right now

Why should the truth of our world
Lie in another one
Why should i believe in the might
Of an hypothetical Lord

Why would i remain in fear
Of judgement day and hell
When right away I can
Shape my own heaven

I'll seize the day right here right now
I'll seize the day right here right now
I'll seize the day right here right now
I'll seize the day right here right now

<和訳>
なぜ私は、彼らの身内の惨めさと子供たちの殺害で自分自身に力を確保するこれらすべての人々を信用するのか?
私が今後、可能性を利用することができるとき、
なぜ、もう一つの人生で新しいスタートを望むのか?

私は、今日をちょうどここでつかむ
私は、今日をちょうどここでつかむ
私は、今日をちょうどここでつかむ
私は、今日をちょうどここでつかむ

なぜ、我々の世界の真実が、別のものでなければならないのか?
なぜ、私は仮定的支配者の力を信じなければならないのか?
すぐに私が自分自身の天国を形作ることができる時、
何故新しい人生のスタート日と地獄を恐れているままなのか?

私は、今日をちょうどここでつかむ
私は、今日をちょうどここでつかむ
私は、今日をちょうどここでつかむ
私は、今日をちょうどここでつかむ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?