見出し画像

Deep Blue - William Black ft. Monika Santucci


[Verse 1]
There were times we would drive 'til the sun broke
日が沈むまでドライブした

Through the black of the night on a wide road
広い道に暗闇が広がる

Paved in dreams that led me back to you
夢の中に堕ちて あなたの元へ戻ってゆく

Lit a spark in the dark, gave me no choice
闇の中で輝く光の他に 選択肢なんてない

In the night you're a light in the white noise
いつもの生活の中で あなたは夜の光

Suddenly, my heart said something new
その瞬間 私の胸が何か新しいことを言ったの

[Chorus]
In your eyes, I swear I feel forever
あなたの瞳の中 それは永遠のようで

And I'm falling into the deepest part of you
私はあなたに深く堕ちてゆく

In your eyes, I feel my heart surrender
あなたの瞳の中 私の心は敵わない

As your love breaks through
あなたの愛が突き抜けるとき

I'm lost inside your deep blue
あなたの深い蒼の中で 私は迷子になる

[Drop]
Inside your deep blue
あなたの深い蒼の中で

[Verse 2]
Passing clouds, skipping stars when I got you
雲を抜けて星を越えたとき あなたがいたの

In your arms cover scars like a tattoo
あなたの腕はタトゥーのような傷で覆われていた

Rescue me and put back all the pieces
私を救って かけらを戻して

How did I miss the times that you came through?
あなたが通り抜けていくのを見逃しなんてしない

When every glance was a chance I was blind to
全てのきらめきがチャンスだったのに 私は盲目で

Now I see you're everything I needed
私にはあなたが全てだと今はわかる

[Chorus]
In your eyes, I swear I feel forever
あなたの瞳の中 それは永遠のようで

And I'm falling into the deepest part of you
私ははあなたに堕ちてゆく

In your eyes, I feel my heart surrender
あなたの瞳の中 私の心は敵わない

As your love breaks through
あなたの愛が突き抜けるとき

I'm lost inside your deep blue
あなたの深い蒼の中で 私は迷子になる

[Drop]
I'm lost inside your deep blue
あなたの深い蒼の中で 私は迷子になる

Inside your deep blue
あなたの深い蒼の中で

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?