ボローニャ大学歴史文化学部博士課程「Cultural Heritage in Digital Ecosystem」の学生が、研究内容を共有するマガジン
・研究論文レビュー
・オ…
¥8,000
- 運営しているクリエイター
#ボローニャ大学
日々のデジタルメディアへの接点と食:Facebookのフード・フォトを対象にしたデジタル・エスのグラフィーEveryday digital engagements: using food selfies on Facebook to explore eating practices by Bhavna Middha(#論文研究)
論文情報Title:Everyday digital engagements: using food selfies on Facebook to explore eating practices Author(s): Bhavna Middha Source: Communication Research and Practice, 2018, VOL. 4, NO. Year:2018 URL: https://www.tandfonline.com/journal
¥200
”ローカル”と文化・ブランド価値の関係。ボローニャのDegustiBoメンバーへのインタビュー調査より「8.Not a Matter of Fame: Constructing the Local as Brand Value」by Elisa A. G. Arfini and Roberta Sassatelli in Italians and Food (#論文研究)
論文情報Title:8. Not a Matter of Fame: Constructing the Local as Brand Value Author(s): Elisa A. G. Arfini and Roberta Sassatelli Source: Italians and Food edited by Roberta Sassatelli Year:2019 URL: https://www.amazon.it/Italians-Food-Robert