見出し画像

Bleading Love

Closed off from love
I didn't need the pain
Once or twice was enough
And it was all in vain
Time starts to pass
Before you know it you're frozen
愛を遠ざけてきた
傷つきたくなかったから
一度や二度で充分だと思っていたけれど
全て無駄だった
時は進み出した
気付かないうちに、凍り付いていたんだ
 
 
But something happened
For the very first time with you
My heart melted to the ground
Found something true
And everyone's looking round
Thinking I'm going crazy
でも、正に初めてあなたに出会ったときに何かが起こった
真実を見つけて、私の心は溶け出した
そして、皆は周りを見まわして
私がおかしくなったと思っている
 
 
But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I
でも、彼らが言うことなど気にしない
あなたを愛しているから
彼らは私を引き離そうとするけれど
真実を知らないのだ
自分自身で血管を閉ざし続けてきたことで、心が閉ざされてしまっていたの
あなたはそんな私を切り裂いた。そして私は

 
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open
愛という血を流している
愛という血を流している
愛という血を流している
あなたが私を切り裂いたから
 
 
Trying hard not to hear
But they talk so loud
Their piercing sounds fill my ears
Try to fill me with doubt
Yet I know that their goal
Is to keep me from falling
聞かないように努力したけど
彼らは騒々しかった
私の耳は彼らの刺すような声で満ちて
嘘で埋め尽くそうとした
でも、彼らの目的は分かってる
私を堕落させないようにすることだと
 
 
But nothing's greater than the rush thatcomes with your embrace
And in this world of loneliness
I see your face
Yet everyone around me
Thinks that I'm going crazy, maybe, maybe
でも、抱擁によってこみ上げる気持ちより素晴らしいことなど何もない
そして、孤独なこの世界で
あなたの顔が見える
でも、周りのひとたちは
私がおかしくなったと思っている
そうなのかもしれない、そうなのかも
 
 
But I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I
でも、彼らが言うことなど気にしない
あなたを愛しているから
私を引き離そうとするけれど
彼らは真実を知らないのだ
自分自身で血管を閉ざし続けてきたことで、心が閉ざされてしまっていたの
あなたはそんな私を切り裂いた。そして私は
 
 
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open
愛という血を流している
愛という血を流している
愛という血を流している
あなたが私を切り裂いたから
 
 
And it's draining all of me
Oh they find it hard to believe
I'll be wearing these scars
For everyone to see
疲れ果てて、すべてを使い果たしてしまう
かれらには信じがたいことだろう
私は、それらの傷をまとうの
目に映る全ての
 
 
I don't care what they say
I'm in love with you
They try to pull me away
But they don't know the truth
My heart's crippled by the vein
That I keep on closing
You cut me open and I
でも、彼らが言うことなど気にしない
あなたを愛しているから
私を引き離そうとするけれど
彼らは真実を知らないのだ
自分自身で血管を閉ざし続けてきたことで、心が閉ざされてしまっていたの
あなたはそんな私を切り裂いた。そして私は
 
 
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I
愛という血を流している
愛という血を流している
愛という血を流している
あなたが私を切り裂いたから
 
 
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
I keep bleeding
I keep, keep bleeding love
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
You cut me open and I
Keep bleeding
Keep, keep bleeding love
愛という血を流している
愛という血を流している
愛という血を流している
あなたが私を切り裂いたから
私は、愛という血を流している

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?