見出し画像

Ramen Workshop with Exchange Students from the US!

Feeling like people are finally starting to come back to Japan!

We welcomed the biggest and the first of more than 18 participants in the cooking event last week! They are all exchange students from the States to one of the universities in Tokyo, and we had a blast! I was sort of remembering myself when I was their age, leaving for America for my college! Cooking is really unique tool to bring all us together. I had a wonderful time and I know they did too. Thank you all for joining me.


先週は、遂に海外から人々が日本へ戻ってきてくださったと感じる料理イベントを開催しました。アメリカからの交換留学生をお迎えし、コロナ以降初めての参加者18名以上の料理イベントを開き、同じ年齢の時に日本からアメリカの大学へ向かった自分を思い出していました(笑)!毎回思うことですが、料理って本当に摩訶不思議に人を一つにまとめてくれるマジックツールなんですよね。ご参加いただきありがとうございます!大変楽しい料理イベントになりました。

xx,
Yukari

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?