見出し画像

230903 奉行にカンバック

大恩人の
たっての希望で

焼肉奉行を
仰せつかりました

一時期
鍋や焼肉などの奉行で
生計が立っていた頃の
イメージを

更新デキていない人々の
期待に

果たして僕は
応え切れるのか

少し気が
いや大分
気が乗りませんでした( -_-)

極力
都合に乗って貰って
近所に駐車場が在る店だったり
開催時間も
僕の都合に
合わせて貰いました

焼肉の場合
肉のキャラクターを
掴めたら大丈夫
最近は不思議な名前の
肉も有って

その上
本や専門家の話から
聞いてる特性と
違う肉が出てきたり
スる事も有って

今日日の焼肉は
難易度がグッと高いのです


230903 Camback to the magistrate

great benefactor
with great hope

Yakiniku Bugyo
I was asked to

for a period of time
By serving hot pot and yakiniku, etc.
An image of when I was making a living
To the expectations of those who have not updated
Will I be able to answer

I'm a little worried
No, I really didn't feel like it (-_-)

Please be as convenient as possible
A store with parking nearby
The time of the event was also arranged according to my convenience.

For Yakiniku
It's okay if you can grasp the character of the meat.
Recently, there are meats with strange names.
On top of that
From books and expert stories
listening characteristics and
Sometimes different meat comes out or disappears.

Today's Yakiniku is
The difficulty level is extremely high.

by Google translation



ここから先は

484字
この記事のみ ¥ 200

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?