見出し画像

Apotropaic magic(やくよけ詩① 声)

                           M 生桃


あなたが喋るからわたしは喋れない
I can't speak because you speak

わたしが喋るからあなたは喋れない
You can't speak because I speak

あなたが話すからわたしは話せない
I can't talk because you talk

わたしが話すからあなたは話せない
You can't talk because I talk

画像2

でもほんとうはちがう
But really different

あなたがわたしを思えばわたしはあなたを思える
If you think of me I think of you

わたしがあなたを思えばあなたはわたしを思える
If i think of you you think of me

以心伝心
They read each other

そのために喋りそのために話そう
Let's speak for that and talk for that


gっっh.jpgっっv








この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?