見出し画像

【MAIN THING】 - Ariana Grande (歌詞和訳)

[Verse 1]
You on your way, it's a Friday night
金曜日の夜、あなたはデートに向かってくる

Hear the rain outside, yeah
外で雨の音が聞こえる

It's rosé on ice
氷の上に浮かぶバラ

Candlelight and I'm feeling nice
キャンドルライトが灯っていて気分もいい

Anything you like, boy, you know it's on me
なんでも好きなものを頼んでいいのよ

Been a minute since I tasted something so sweet
あなたに何かとても甘いものを感じるわ


[Pre-Chorus]
Always pull up when I call you, call you
私が電話するといつでも来てくれる

Yeah, you never keep me waitin', waitin'
そう、あなたは私を待たせることもない

Got me trippin', I adore you
あなたのことが好きすぎるの

I adore you, boy (Boy)
あなたが愛しいの、ベイビー

Oh baby


[Chorus]
You, oh you're really different, baby (Different, baby)
そう、あなたは本当に他とは違うの

You, you might be the main thing, baby (Main thing, baby)
私にとってあなたが本当の人かもしれない


[Verse 2]
It's time to go, take it nice and slow
さあ、ゆっくり時間をかけていこう

Tiptoe to the bedroom, lookin' at me like when it's cold
ベッドルームにつま先を踏み出して、私を求めるように見つめるの

You gon' keep me warm
私を温めてちょうだい

All I wanna do is spend my time with you
ただ私はあなたと一緒に時間を過ごしたいだけなの

Even when the learning's done and nothing's new
たとえお互いを知り尽くして新鮮味をなくしても


[Pre-Chorus]
Always pull up when I call you, call you
私が電話するといつでも来てくれる

Yeah, you never keep me waitin', waitin'
そう、私を待たせることもない

Got me trippin', I adore you
あなたのことが好きすぎるの

I adore you, boy (Boy)
あなたが愛しいの、ベイビー

Oh baby


[Chorus]
You, oh you're really different, baby (Different, baby)
そう、あなたは本当に他とは違うの

You, you might be the main thing, baby (Main thing, baby)
私にとってあなたが本当の人かもしれない

You, oh you're really different, baby (Different, baby)
あなたは他とは違う

You, you might be the main thing, baby (Main thing, baby)
私にとってあなたが本当の人かもしれない

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?