見出し画像

【Meant to be】 - TLC (和訳歌詞)

[Intro]
This goes out to forever
これは永遠に残るもの

Through sunshine or the rainiest weather
良い時も悪い時も潜り抜け

And no matter what it will always be us together (TLC)
何があっても、TLCは永遠と私たち3人として残るの


[Verse 1]
I said if I got nothing else
私は自分に言い聞かせた。”もし何も残らなかっとしても、

I got memories of what we felt
今までに感じてきたことの思い出があるじゃない。”

I sit up laughing to myself
Sometimes, about it

自分でもそんなこと言って笑っちゃった


Those silly reasons we would fight
バカみたいな喧嘩の理由も

But no matter who was wrong or right
誰が悪いかなんて関係なしに

We were always right there
私たちはいつもそんなんだったわ

Sharing this love, sharing this life
この愛を、人生を共にしてきた


[Pre-Chorus: Chilli]
Cause we knew
だって知ってたわ

Said we always knew
いつでも分かっていた

That no matter what would occur
何が起ころうとも

That we were
Meant to be 

私たちはなるべくしてこうなったの

[Chorus]
And it ain't gonna be easy 
決して簡単なものではない

But no matter what, baby we're meant to be
何があっても私たちはこうなる運命だったの

And we ain’t never not known that
私には知れたはずがないわ

We were always meant to be
私たちがこうなることを。

Meant to be
こうなるということを。


[Verse 2: T-Boz, with Chilli]
And though, it'll get dark sometimes we know
でもね、たまに暗いことが起きるのも事実なの

Every now and then it's got to rain
時々そういうこともあるわよ

But when that rain starts to pound
でも、そんな時は

All you gotta do is turn around
後ろを振り返ってみて。

And you'll find me right there
そしたらいつでもそこには私がいるわ

Holding you up, holding you down
どんな時もあなたのそばにいる。


[Pre-Chorus]
Cause we knew
だって知ってたわ

Said we always knew
いつでも分かっていた。

That no matter what would occur
何が起ころうとも

That we were
Meant to be 

私たちはなるべくしてこうなったの。

[Chorus]
And it ain't gonna be easy 
決して簡単なものではない

But no matter what, baby we're meant to be 
何があっても私たちはこうなる運命だったの

And we ain’t never not known that
私たちに知れたはずがないわ

We were always meant to be
私たちがこうなることを。

Meant to be
こうなるということを


[Bridge: Chilli]
From the moment we met
私たちは出会った時から

Meant to be
こうなることが決まっていたのよ。

Through the sorrow, through the stress
悲しみ、ストレスを経て

Meant to be through life and through death
人生、死を通して、

Hey, we've built a love that nothing can test
誰にも確かめることが出来ない愛を作ったの

Meant to be, yeah
こうなることは決まっていたの


[Chorus x3]
And it ain't gonna be easy
決して簡単なものではない

But no matter what, baby we're meant to be
何があっても私たちはこうなる運命だったの

And we ain’t never not known that
私たちに知れたはずがないわ

We were always meant to be
私たちがこうなることを

Meant to be
こうなるということを


[Outro: T-Boz]
Always
ずっと

Meant to be
こうなることは決まっていたの。

Yeah, haha

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?