見出し画像

【洋楽和訳】boylife-baddream

ロサンゼルスを拠点に活動する韓国人シンガーソングライター boylife(ボーイライフ)ことRyan Yoo(ライアン・ユ)メロウなラインで、穏やかな心情へと誘う

[Verse 1]
I know you don't want me right now
君が今僕のことを欲しくないことを知ってるよ
But could you think about it?
でもそのことについて君は考えることができるかい
Would you think about it?
君はそのことについて考えるの?
I know you don't need me right now
君にとって今僕のことは必要ないってわかるよ

But I can't live without it
でも僕はそれ無しじゃ生きられないんだ
No, I can't live without it
ダメだ、君無しでは生きられない

[Chorus]
I'm like clay in your hands
僕はまるで君の手の中の粘土みたい
I'll melt away in your hands
僕は君の手の中で溶けていく
'Cause nobody touch me like you used to
なぜなら、誰も君がしてくれたみたいに僕に触れないから
Nobody fuck me like you used to
誰も君がしてくれたようなセックスはできない
I'm okay in your hands
君の手の中で、僕は安心する
I could stay in your hands
君の手の中にこのまま居ることができたら
'Cause nobody touch me like you used to
なぜなら、誰も君がしてくれたみたいに僕に触れないから
Nobody fuck me like you used to
誰も君がしてくれたようなセックスはできない

[Post-Chorus]
Bad dreams, bad dreams, bad dreams
Bad dreams, bad dreams, bad dreams
Bad dreams, bad dreams, bad dreams

[Verse 2]
And if you still have those nightmares
それにもし君がまだその悪夢を見ていたら
You could tell me about it
その内容を僕に教えられるかい
You could tell me about it
その内容を僕に教えられるかい
And if you're for sure
そして、あなたが確かなら
You know it's not right
君はそれが正しくないってわかってる
Empty the years
空白の年
Don't waste your time on mе
僕で君の時間を無駄にしないで
I wanna see you being all of you, but
僕は君の全てを見たいんだ

[Chorus]
I'm like clay in your hands
僕はまるで君の手の中の粘土みたい
I'll melt away in your hands
僕は君の手の中で溶けていく
'Cause nobody touch me like you used to
なぜなら、誰も君がしてくれたみたいに僕に触れないから
Nobody fuck me like you used to
誰も君がしてくれたようなセックスはできない
I'm okay in your hands
君の手の中で、僕は安心する
I could stay in your hands
君の手の中にこのまま居ることができたら
'Cause nobody touch me like you used to
なぜなら、誰も君がしてくれたみたいに僕に触れないから
Nobody fuck me like you used to
誰も君がしてくれたようなセックスはできない

[Post-Chorus]
Say I'm enough, enough, enough
言って、僕は十分だって
If you see me, say my name
もし僕を見てたら、僕の名を呼んで

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?