見出し画像

和訳 : Flume - The Difference

The difference in between
君が読む全ての顔の
All the faces you read
間にある差異
When the grass ain't green
草木が緑でないとき
When you fix everything
君が全てを正すとき

I don't know about you
君のことは知らないが
But I got to get it out and I don't know how soon
それを取り出さないと いつになるかは分からない
But if we die
でも僕らが死んだら
I want to bring the whole thing
全部持っていきたい

Who cares about a game
誰がゲームに参加する?
When it's all been replaced?
全てが置換された後で
Each level feels the same
全てを同じに感じる
It really goes either way
本当に双方に行く

I don't know about you
君のことは知らないが
But I got to get it out and I don't know how soon
それを取り出さないと いつになるかは分からない
But if we die
でも僕らが死んだら
I want to bring the whole thing
全部持っていきたい

Just another world that I gotta get a grip of and hold onto
僕が掴んで離さないほんの別世界
Just another world that I gotta get a grip of and hold onto
僕が掴んで離さないほんの別世界
Just another world that I gotta get a grip of and hold onto
僕が掴んで離さないほんの別世界
Just another world that I gotta get a grip of and hold onto
僕が掴んで離さないほんの別世界

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?