見出し画像

【和訳】 Cold Hart - Parking lot

公式のMVは削除されていますが、有志の方によってYoutubeに再アップロードされています。


I guess it's only me on this lonely night
この孤独な夜を過ごしているのは俺だけだろう
You should call my phone, that'll be alright
俺に電話してくれよ、孤独が和らぐからさ
In the parking lot, I saw you standing there
あの駐車場で、君が立っているのを見たんだ
If I said what's up, would you even care?
もし声をかけたら、君は俺を気にしてくれるのかな
I wanna see your floor and your bedroom
俺は君の家の床や寝室を見てみたい
On top of you, I know you want it too
そして君の上に覆いかぶさってさ、君もシたいんだろ
Are you feeling this? Give me all of it
君に俺の気持ちは通じてる?君の全てを俺にさらけ出して
You're the one I'll miss so give me one last kiss
君と離れるのは嫌だから最後にもう一度だけキスをしてよ
At the liquor store, we're just loitering
あの酒屋で、俺らはただたむろって遊んでた
You should come on by and l'll buy you a drink
そばに来なよ、君にならお酒を奢ってあげるからさ
Steal your parent's car and we'll go real far
君の親の車を盗んで、遥か遠くへ走り出そう
Wherever we want to, we'll go up to the moon
行き先がどこであろうとも、あの月へ向かって
So will you be my date or should I just go skate?
だから俺のデート相手になってくれないか、それとも俺は一人でスケートしてればいいのかな
Cause you can bring your friends so we can stay out late
君の友達を連れてきてもいいし夜遅くまで遊ぼうよ
Am i just wasting time? Waiting up online
俺が時間を無駄にしてるって?君のことを待ってるんだよ
I just lay in bed but you're all in my head
ベッドで横になっているだけなのに君の事が頭の中でいっぱいさ
Then I get your text saying that you'll be there
すると、君から「そっち行くね」ってメッセージが来るんだ
Do you like my clothes and my stupid hair?
俺の服装と馬鹿みたいな髪型、君は気に入ってくれるのかな?
You can hold my hand and I'll hold yours too
俺の手を握ってよ、そしたら俺も握り返すから
I hope you'll think of me because I think of you
今でも俺は君の事を想ってるし、君が俺の事を想い返してくれてると良いな
But I know you won't, I'm just a memory
けど、そんな事ないって分かってるんだ、俺はただの思い出にすぎないさ
And I know that night that you didn't wanna leave
君が、あの夜を名残惜しそうにしてたのは分かってるから
Baby, that's okay and baby, I'll be fine
それだけでいいんだ、俺なら大丈夫さ
In the parking lot, you were just mine
あの駐車場で、君は俺だけのものだった
In the parking lot, staring into your eyes
あの駐車場で、君の目を見つめてた
In the parking lot, I won't forget that night
あの駐車場での、あの夜を忘れないだろう
In the parking lot, you were all mine
あの駐車場で、君の全てが俺のものだったんだ

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?