見出し画像

急騰を追いかけて:私が2022– 23年の仮想通貨市場で銀行を作ることを計画する方法Chasing Moonshots: How I plan to make bank in the crypto markets in 2022–23

Chasing Moonshots: How I plan to make bank in the crypto markets in 2022–23
急騰を追いかけて:私が2022– 23年の仮想通貨市場で銀行を作ることを計画する方法


The Wolf of Wallet Street
ウオーレットストリートの狼

Sep 1
9月1日

Hello everyone,
こんにちは、皆さん

Since this is my first ever post on Medium, I should probably introduce myself, and tell a few things about who I am and what I do, but I really don’t feel like it. Instead, I will try to keep things simple: this is going to be an account about crypto. More specifically, I will use this platform (as well as other platforms) to share my journey in the Wild Wild West of the crypto markets.
これがメデイアの私の初めてのポストですから、私はおそらく私自身を紹介して、私が誰であるか、そして私が何をするかについての少し話すべきですが、私は本当にそうしたいとは思いません。 その代わりに、私はことを単純に保とうとするでしょう:これは仮想通貨についてアカウントとなるでしょう。もっと特定すると、私は(他のプラットホームと同様)このプラットホームを仮想通貨市場のワイルドワイルドウエストで私の旅を共有するために使うでしょう。

I’ve been following the crypto markets for almost two years now and I have to admit that I’m hooked. And how can you not be hooked? They’re fascinating. In no other financial market can you consistently 10x your money in a year when you make good investments and go -90% in a year when you make bad investments.
私は今や(今まで)ほとんど2年間、仮想通貨市場を追求してきましたが、私は病みつきになっていることを認めなければなりません。 そしてあなたはどのように病みつきにならないでいられようか? それらは魅力的です。他のどのような金融市場でも、あなたが有利な投資をするとき、1年であなたのお金を首尾一貫して10倍にしたり、あなたが不良投資をすると、1年で90%マイナスになるものはありません。

This extreme risk and extreme reward balance makes crypto the most exciting playing field for the money you can afford to lose. It’s not the best option if you want to get rich slowly but it sure is the best option if you want to get rich (or get poor) quickly.
この過激な危険と極端な報酬バランスは仮想通貨をあなたが失う余裕があるお金を最もワクワクする遊戯にします。 もしあなたがゆっくり金持ちになることを望むなら、それは最も良い選択ではありませんが、もしあなたがすぐに金持ちになりたい(あるいは貧しくなりたい)なら、それは確かに最も良い選択です。

So, I decided to take on a challenge. I will try to turn 1k to 10k through crypto in one year and will document the whole process on social media. I will share all the moves I’m making and the thought process behind them, and I will provide weekly updates.
それで私はある挑戦を引き受けることに決めました。 私は仮想通貨で1年に1,000を10,000に変えようとするでしょう、そしてソーシャルメディア上にプロセス全体を文書化するでしょう。 私はそれらの背後で私がしているすべての動きと思考過程を共有し、そして私は毎週更新を提供するでしょう。

I’m nowhere near an expert trader or an experienced investor, I just like crypto and want to challenge myself and prove that getting abnormal returns is not purely luck. I expect this to be a learning process and a fascinating journey no matter the end result.
私は全然エキスパートのトレーダあるいは経験豊かな投資家ではありませんが、私はただ本当仮想通貨が好きであって、私自身に挑戦して、異常収益を得るのは純粋に運だけではないことを証明したいと思います。 私はこれが最終結果にかかわらず一つの学習過程となり魅力的な旅となることを期待します。

The challenge
チャレンジ

ここから先は

6,017字 / 1ファイル

¥ 300

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?