見出し画像

私が快楽を望んだから、私は決して望まない性体験を持ちました        I Had a Sexual Experience I Never Desired Because I Wanted to Be Pleasant

I Had a Sexual Experience I Never Desired Because I Wanted to Be Pleasant
私が楽しいことを望んだから、私は決して望まない性体験を持ちました

How the urge to keep the peace can make you do things you regret
どのように平和を保つ衝動があなたに後悔させる可能性があるか

Photo of author by @FelixWiede
著者の写真 撮影@FelixWiede

Sarah Stroh
サラ ストロー著

Dec 1, 2020
2020年12月1日

Ata hostel in the ancient city of Taormina, Sicily, a pretty girl greeted me at the front desk. As she checked me in, a man standing behind her checked me out with a big smile in the way I’d come to learn Italian men do.
シチリア、タオルミナの古都にあるアタ ホステル、かわいい少女がフロントで私を挨拶しました。 彼女が私の到着を記録したとき、彼女の後ろに立っている男がイタリアの男性がする私が学ぶことになるであろうやり方で満面に笑みを浮かべて私をチェックしました。

He was several years older than I, had dark thinning hair, and had the gaunt look of someone who was malnourished.
彼は私より数年年上であって、黒い細くなっている髪で、そして栄養不良である誰かのやせ衰えた外見をしていました。

Even though I did not find him attractive, I was grateful for his gaze. I assumed he was the manager or owner of the hostel; thus he had an aura of power around him.
私は彼が魅力的であるとは思わなかったけれども、私は彼が見つめてくれることに感謝していました。 私は彼がホステルのマネージャーあるいは所有者であると想定しました;それで彼は彼の周りには支配力のオーラがありました。

ここから先は

15,433字 / 1ファイル

¥ 100

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?