見出し画像

私のすべての現在の暗号通貨採掘者の更新-そのうち28   Update on All my Current Crypto Miners — 28 of them

Update on All my Current Crypto Miners — 28 of them
私のすべての現在の暗号通貨採掘者の更新-そのうち28

DinoBUSD, Wealth Mtn, EMP, Farmhouse and 24 Others!
ディノBUSD、富のMtn、EMP、ファームハウスとその他24!


Red King
赤い王

Aug 15, 2023
2023年8月15日

It’s halfway through August and I wanted to give a quick update on all my current miners. I’ve always made a point of not only sharing the successful ones but also the duds and scams as well. I hope this will be a helpful resource to people. So here they are…
もう8月のなかばですが、私は私のすべての現在の採掘者について素速い更新をしたいと思いました。 私は成功したものだけではなく、同様にダメなものや詐欺も常に共有するよう心がけています。 私はこれが人々の助けになる資源となることを希望します。 それでそれらはこちらにあります…

The Good, The Bad and The Rugly
善いものと、悪いものと、足がすくわれるもの

All of these are based on my own personal experiences, and my experiences might not be the same as someone else’s. Also, I am not an over-optimistic moon boy and I never use terms like “you’ve got nothing to lose” or “What are you waiting for, get in now”. I can’t stand writers and YouTubers like that. There is always risk attached to crypto and defi investments and nothing should be done without some thought and research.
これらはすべて私自身の個人的な経験に基づいており、私の経験は他の誰かと同じではないかもしれません。また、私は過度に楽観的なムーンボーイではなく、「失うものは何もない」や「何を待っていますか、今すぐ参加してください」などの用語を決して使用しません。私はそのような執筆者やユーチューバーに耐えられません仮想通貨とDeFiの投資には常にリスクが伴い、いくつかの考えと調査なしに何もするべきではありません。

(If you’re not sure if you’ve missed any of my articles you can see all my Medium articles here.)
(もしあなたがあなたが私の記事のいずれでも見逃したかどうか確かではないなら、あなたはここで私のすべてのメデイアの記事を見ることができます。)


Here are my current miners/yield farmers/staking protocols…
私の現在の採掘者 / 利回りファーマー / ステーキングプロトコルなどはこちらます

The Good (includes newer ones that have potential)
善いもの(より新しい有望なものを含む)

In no particular order…
順不同…

The FarmHouse
ファームハウス:

Still going well, the TVL is well down from it’s all-time high, but there is still $ 80,000 in there and it’s still paying out, but slower than it was a few months ago. Pays out in Matic.まだうまくいっているが、 TVL は最高値から十分にダウンしていますが、そこには、まだ80000ドルあり、そしてそれはまだ支払われていますが、それは数カ月前よりも遅くなっています。 Maticで支払います。

Join TheFarmhouse here or read my original article here.
ファームハウスに参加するか、ここで私の元の記事をよんでください。

DinoBUSD:
ダイノBUSD:

***Update: read the latest news here on DinoBUSD.
*** 更新:ここで、ダイノBUSDの最新ニュースを読んでください。

Join DinoBUSD here or read my original article here.
こちらでダイノBUSDに参加してここで私の元の記事を読んでください。

EMP-detonator: 
EMP -起爆装置:

I haven’t yet written a dedicated article on EMP, but I have been in it for nearly three months. It pays out in in ETH which is brilliant!
私はまだ EMPについて専用の記事を書いたことがありません、しかし私はほとんど3カ月間(今まで)その中にいました。 素晴らしいETHでそれは支払います!

Join EMP Detonator here.
ここでEMP起爆装置に参加。

SoccerBUSD: 
サッカーBUSD:

This is a newer investment for me, so I’m putting it in the “potentially” good category. I have been claiming 16% ROI every day (in BUSD) and, after my first week, I have just made my first withdrawal. It was exactly 48% of my initial investment. There is currently a whopping $360'000 in the contract.
これは私のためにもっと新しい投資です、それで私は「潜在的に」良い分類にそれを置きます。 私は毎日(BUSD で)(今まで)16%の投資利益率を主張しており、そして、私の最初の週の後に、私はちょうど私の最初の払戻しをしたところです。 現在、契約にはなんと$ 360'000があります。

Join SoccerBUSD here or read my original article here.
ここでサッカーBUSDに参加して、私の元の記事をここで読んでください。

MilkFarm: 
ミルクファーム:

Probably my favorite miner. I have a lot of respect for this dev team and v3 has just launched with some amazing rewards. I have ROI’d and made quite a bit of profit.
おそらく私のお気に入りの採掘者です。私はこの開発チームをとても尊敬しており、v3はいくつかの素晴らしい報酬で発売されたばかりです。私はROIを達成し、かなりの利益を上げました。

Join MilkFarm here or read my original article here.
ここでミルクファームに参加するか、私の元の記事をこちらで読んでください。

Drip
ドリップ:

My longest running DeFi investment. Always stable, always consistent. I have been getting 1% every day for over a year.
私の最も長く続いている DeFi 投資。 常に安定していて、常に一貫しています。 私は(今まで)毎日1年以上で1%を得ていました。

Join Drip here .
Dripはこちらで参加してください。

Piston Race
ピストン民族:

The price of the token has dropped a lot, with most of crypto, but the team has implemented some new changes to prevent the draining of the contract. Hopefully those changes will help the project long-term while they continue developing the racing game to go with the protocol. I have just been compounding very day for the last few months.
トークンの価格は、ほとんどの仮想通貨で大幅に下落しましたが、チームは契約の流出を防ぐためにいくつかの新しい変更を実装しました。うまくいけば、これらの変更は、プロトコルに合わせてレーシングゲームの開発を継続している間、プロジェクトが長期的に役立つことを願っています。私はここ数ヶ月、非常に一日を複利で計算してきています。

Join Piston Race here.
こちらでピストンレースに参加

ここから先は

11,124字 / 1ファイル

¥ 300

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?