見出し画像

CHEMISTRY

A lot of that had to do with developing individual players. Teams get better in two ways. One is that they mesh as a group. They learn one another's moves and habits. They cover for their teammates' weaknesses and play to their strengths. That is what's commonly referred to as "chemistry".

RAPTURE
-NICK NURSE

チームは目の前のゲームに勝つことに全力をしつつ、同時に、次の春を見据えてもう1つの重要なミッションを遂行しなければならない。それには選手個人の育成をしなければならない。チームを良くするためには2つの要素が必要である。1つはチームの調和である。プレイヤーはお互いのムーブやクセを知り、弱点をカバーし、強みを活かさなければならない。それがいわゆるケミストリーというものである。


・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・・

弱点は弱点のままはいけないけど、現在ある弱点で、それがどうしようもないものならばカバーし合うしかない。
ケミストリーとは何なのかを確認するには適切な時期なのかなと思います。

頑張りましょう。

おわり

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?