見出し画像

ドンチッチの今後のキャリアの為にも。 😌🐈💚

おはようございます。

昨日はNBA FinalsのGame3を観ました。セルティックスが勝ちましたね。このまま優勝してもらいたいです。

まあ、なんと言っても優勝請負人のJrue・ホリデーがいますからね。応援してきて良かったです。

ドンチッチも私は好きですが、彼は満身創痍です。痛み止めの注射を打って出場するより、今季はもう休んだ方がいいと思います。その方が彼の今後のキャリアの為になると私は考えます。

ジェイソン・キッドHCが最善の判断をしてくれることを望みます。Mavsもよく、ここまで奮闘しました。今季のプレイオフを大いに盛り上げてくれましたね。

今日もハッピーな一日をお過ごしください!🤗😽💚


Good morning.

Yesterday, I watched Game 3 of the NBA Finals. The Celtics won it. I hope they win the championship.

Well, after all, they have Jrue Holiday, who is a championship mailman. I'm glad I've been able to support them.

I like Doncic, but he's injured. I think it would be better for him to rest this season rather than taking a pain relief injection and playing. I think that would be better for his future career.

I wish that head coach Jason Kidd will make the best decision. The Mavs have fought well so far. They have really livened up this season's playoffs.

ここから先は

716字

スタンダードプラン

¥300 / 月
初月無料
このメンバーシップの詳細

コンテンツの更なる改善に向けて、使わせていただきます。サポートは少額でもありがたいです。よろしくお願いいたします。m(_ _)m