見出し画像

TOKYO-WOOD-TARU-SAUNA PJT

丹念に選び抜かれた東京の美しい自然と伝統を象徴する木材を手に入れました。都市の息づかいを感じさせるこれらの木々は、東京の歴史と文化を背負って成長しました。慎重に伐採され、精巧に加工された東京の木材は、単なる素材を超え、都市の魂が込められたアートとなります。その美しさと強さは、私たちが大切に育んできた環境への深いリスペクトの象徴であり、東京の木材を通じて、私たちは世界に向けて持続可能な価値観と美を発信することを誇りに思います。都市と自然が調和する未来を築くために、私たちの木が語る物語を、世界中に贈りたいと心から願っています。

We have carefully selected wood that symbolizes Tokyo's beautiful nature and tradition. The trees, which give you a sense of the city's breathing, grow with the history and culture of Tokyo on their shoulders. The wood from Tokyo, cut down and carefully processed, is not just a material, but art that embodies the soul of the city. Its beauty and strength are an expression of our respect for the environment that we have cherished, and through wood from Tokyo, we will communicate sustainable values ​​and beauty to the world. . In order to build a future where cities and nature are in harmony, we want to share the stories our trees tell with the world.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?