見出し画像

The smile-“The smoke”和訳

radioheadのトム・ヨーク、ジョニー・グリーンウッド、そしてサンズ・オブ・ケメットのドラマーであるトム・スキナーによるプロジェクト「The smile」。最新シングル「The smoke」を和訳。


Easy, easy
楽に、楽にと
It begs me while I’m sleeping
眠っているときに、乞うてくる
I desire a second chance
2度目のチャンスを僕は願う
I have set myself on fire
炎の中に身を投げる
It’s easy
簡単だよ
Don’t mess with me
僕にかかわらないで
Don’t mess with me
僕にかかわらないで
As I die in the flames
炎の中で僕は死ぬから
As I set myself on fire
炎に身を投げて
Uh
Wakes me from my sleep
眠りを覚ます
Smoke wakes me from
煙が僕を覚ます
Wakes me from my sleep
僕の眠りを覚ます
Smoke wakes me from
煙が僕を覚ます
Yeah, yeah, yeah, yeah
A one true revolution, Wakes me from my sleep
ひとつの、確かな革命、それが僕の眠りを覚ます
Smoke wakes me from my sleep
煙が僕の眠りを覚ます
Smoke
煙が
It’s easy to leave me
僕を置いていくのは簡単なこと
We should give ourselves another chance
自分たちにもう1度チャンスをやるんだ
Let go of our troubles Into our caress
僕らのトラブルを抱きしめるんだ
Our caress
僕らが抱きしめるんだ
And we set ourselves on fire
そして僕らは炎に身を投げるんだ
We set ourselves on fire
炎に身を投げる
Wakes me from my sleep
眠りを覚ます
Smoke wakes me from Wakes me from my sleep
煙が僕を覚ます、眠りから覚ます…
Smoke wakes me from
Wakes me from my sleep
Smoke wakes me from my sleep
Smoke wakes me from my sleep
Smoke
Yeah

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?