見出し画像

【プロディジー】 The prodigy “firestarter” from “The Fat of the land”和訳

The prodigy の名盤”The fat of the land “。ハサミを突き上げた蟹のジャケットが印象的な3rdアルバムは、ダンスミュージックの金字塔。今回はその中でも一際パワフルなシングル”firestarter “。

画像1

I'm the trouble starter, punkin' instigator
俺はトラブルの種、パンクな扇動者

I'm the fear addicted, danger illustrated
俺は恐怖の依存症、あからさまな危険

I'm the firestarter, twisted firestarter
俺は着火剤、捻じ曲がった着火剤

You're the firestarter, twisted firestarter
お前も着火剤、捻じ曲がった着火剤さ

I'm the firestarter, twisted firestarter                              俺は着火剤、捻じ曲がった着火剤

I'm the bitch you hated, filth infatuated, yeah!
俺はお前の嫌いなクソ野郎、夢想したゴミ

I'm the pain you tasted, fell intoxicated
俺はお前が味わった痛み、中毒に落ちていった

I'm the firestarter, twisted firestarter
俺は着火剤、捻じ曲がった着火剤

You're the firestarter, twisted firestarter                      お前も着火剤、捻じ曲がった着火剤


I'm the self inflicted, mind detonator, yeah
俺は自分を痛めつける、アタマを吹っ飛ばす

I'm the one infected, twisted animator
俺は感染者、捻くれたアニメイター

I'm the firestarter, twisted firestarter
俺は着火剤、捻じ曲がった着火剤

You're the firestarter, twisted firestarter
お前も着火剤、捻じ曲がった着火剤

I'm the firestarter, twisted firestarter starter               俺は着火剤、捻じ曲がった着火剤、着火剤なんだ


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?