見出し画像

Talker Fieldsは、note始めました。

【英語は下記】皆さん、こんにちは!フィールズ・トーカーです。

僕はアメリカで活動しているアメリカ人の歌手・プロデューサーなんですが、日本語も分かります。日本人のファンたちの皆様と繋がる為にnoteのアカウントを作った方がいいと思いましたから、質問がある方とかただの挨拶したい方はいつでもメッセージ送ってください!

僕は東京で半年ぐらいで東京にある大学で留学したし、米国の大学を卒業してから2年間ぐらいで名古屋市で住んで働きました。

最後には、僕は日本語が本当に苦手なんですから、間違えとか不自然な言い方があるなら、すみません。

これからよろしくお願いします!

フィールズ・トーカー / Talker Fields

----------------------------------------

Hey everyone! Talker Fields here.

I'm an American singer/producer working in America, but I also understand Japanese. I thought I should create a note account to try and connect with my Japanese fans (if there are any lol), so if you have a question or just want to say hi, please shoot me a message any time!

In addition to studying abroad for half a year at a university in Tokyo, I lived and worked in Nagoya for about 2 years after graduating an American university.

Lastly, my Japanese is really bad, so please excuse any errors or weird phrasings. Thanks!

Talk soon,

Talker Fields


この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?