⑤/⑤ ミラ・ジョボビッチと共演!/ビフテキやで

画像1 ロンドンのケンジントンパークで行われた『サバイバー』という映画の撮影に、ララちゃんと一緒にエキストラとして参加しました。主演のミラ・ジョボビッチは椿の大輪のように美しく、オーラがありました。Rica and Lara met Milla Jovovich in Kensington Park, London. They were background artists for her film Survivor. Milla was dazzling like a big camellia flower.
画像2 そんなミラは雨に濡れて雑巾のようになったララちゃんを「可愛い! なんて名前?」と尋ねながら、その美しい手で撫でてくれました。Beautiful Milla screamed "how cute!" and stroked Lara, wet and a bit miserable in rain, with her beautiful hand.
画像3 次の出番を待つ間、待機していたら、ララちゃんが見当たらなくなりました。「どこへ行ったのかしら…、まさか!」Lara has disappeared from Rica while they were waiting for the next shoot. "Where has she gone? It can't be...!"
画像4 ララちゃんはちゃっかり公園にスタッフが設営した昼食ビュッフェの前にいたのです! 助監督のひとりがララちゃんにチーズをあげようとしていました。Lara was sitting in the middle of the canteen set up by the film crew! One of ADs was even about to give her a piece of cheese...
画像5 「ララちゃん、もっと映画の仕事をしてララちゃんがスターになったら、ララちゃんは毎日、ビフテキ食べようね」。撮影を終えたリカはララにそう言いました。"Lara, how about eating beef steak eveeryday if you become a film star??" Rica suggested Lara on their way back home.
画像6 「ビフテキやで」。リカが目配せすると、ララはニヤッと笑いました。"I mean beef steak..." Rica winked. Lara gave her back a grin.

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?