見出し画像

Day5:What do you want to study this year?

The theme of day 5 is "what do you want to study?"
I have 3 things  that I want to study.

At first I want to study ENGLISH.I have started to write  English paragraph for 1 month and 5 days. I am glad to keep the  writing habit and I want to keep more.
Second,I want to study DESIGN and COLOR. I said that "I want to go to NY".
What I want to in NY is to  study design and colors.I love "orizome",so I want to study more.
At last I want to study WRITING in Japanese and English. I want to be able to write better essays and paragraph for content. So I try to study from the basics again on by one for writing and I want to study  English grammar again.

I try it and I keep trying !
Thank you for reading ! See you!

<こんなことを書いたよ>
今日のテーマは「今年勉強してみたいこと」
私は3つあるよ!
1つ目は「英語」。1ヶ月と5日間、英語で文章を書き続けることができた。習慣化できたことを嬉しく思うし、これからも続けていきたい。
2つ目は「デザインと色」。私は「NYにいきたい」と言った。NYに行って何がしたいかと言えば、デザインと色の勉強をしたいんだ。私は「おりぞめ」が好きなんだ。だからもっと勉強したいのだよ。
最後に「書くこと」(日本語と英語で)。私はもっと上手にエッセイ(note)やコンテンツのための文章を書けるようになりたい。だから、私は書くための基本をもう一度1から勉強するし、英文法ももう一度勉強したい。
私は挑戦するし、継続するよ!
読んでくれてありがとう!(*´∀`)ノシまたね♡




この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?