見出し画像

Close To You - Gracie Abrams 和訳

I don't got a single problem with provocative
君を誘惑させる物なんてひとつも持ってない

See the bodies, how they burn
死体を見て どうやって燃えていくのか

it's just the way it is
ただ 私もこんな風に感じるの

Smoky, dark, crowded room
煙たくて暗くて混み合った部屋で

I need nothing under pink light in June
ストロベリームーン*の下では何もいらない

I was so cool, but then, all of a sudden
私はクールに振る舞ってたのに 突然

You saw me look at you
君は君を見てる私を見つけたんだ

I burn for you
燃えるような私の感情

and you don't even know my name
そして君は私の名前すら知らない

If you asked me to, I'd give up everything
もしも君が望むなら私は全てを諦めるよ

To be close to you
君に近づくために

Pull the trigger on the gun
銃の引き金ですら引く覚悟でいる

I gave you when we met
君が私にくれたこの感情があるから

I want to be close to you
私は君と近づきたいの

Break my heart and start a fire
私の心を壊してまた火をつける

You've got me overnight
君は一瞬で私を虜にさせたから

Just let me be close to you
ただ君に近づきたいの

And now your mouth is moving
そして今、君の口が動いてる

Cinematic timing
映画みたいなタイミングだね

You pull me in and touch my neck
私を惹きつけて 私の首に触れる*

and now I'm dying
君のせいで死んでしまうかも

You should be mine for life
君は一生私のそばにいるべきなの

I'll be signing every dotted line
無条件に賛成するよ

Chemical override, ultraviolet
君の有毒な魅力に酔ってる

You could be mine tonight
今夜、君は私といるかもしれないね

I burn for you
燃えるような私の感情

and you don't even know my name
そして君は私の名前すら知らない

If you asked me to, I'd give up everything
もしも君が望むなら私は全てを諦めるよ

To be close to you
君に近づくために

Pull the trigger on the gun
銃の引き金ですら引く覚悟でいる

I gave you when we met
君が私にくれたこの感情があるから

I want to be close to you
私は君と近づきたいの

Break my heart and start a fire
私の心を壊してまた火をつける

You've got me overnight
君は一瞬で私を虜にさせたから

Just let me be close to you
ただ君に近づきたいの

I burn for you
燃えるような私の感情

To be close to you
君に近づくために

Pull the trigger on the gun
銃の引き金ですら引く覚悟でいる

I gave you when we met
君が私にくれたこの感情があるから

I want to be close to you
私は君と近づきたいの

Break my heart and start a fire
私の心を壊してまた火をつける

You've got me overnight
君は一瞬で私を虜にさせたから

Just let me be close to you
ただ君と近づきたいだけなの

*1 under pink light in June
6月の満月の事をストロベリームーンと言い、好きな人と一緒に見ると結ばれるという俗信がある。別名「恋を叶えてくれる月」

*2 touch the neck
首の後ろを触る行為は相手に興味を持っていたり、好意の表れのサインでもある。

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?