見出し画像

The Hype - Sigrid 和訳

In your dreams
君の夢の中で

Was it perfect
完璧だった?

Did it feel real Was it worth it
現実みたいだった?価値があった?

I don't wanna go back to that place, So insecure
あの場所には戻りたくないの とても不安で

Was I not the girl you signed up for
私は君が思い描いたような女の子じゃなかった?

I know why you wanna talk
どうして君が話したがってるのか 分かるの

'Cause you only call me when I've done something extraordinary
だって私が何か凄いことを成し遂げた時にしか君は電話してこないから

Tell me, did you ever love me
Did you ever love me
Did you ever love me
教えて 私のこと本当に愛してた?

Honestly did I live up to the hype
正直に言って 君の期待に応えられてた?

'Cause you held me
Held me like a trophy
だって私の事を戦利品みたいに抱きしめてくれたよね

Then left the party when the magic died
魔法が解けて君はパーティを去って

Yeah you, Gonna be sorry and I'll be fine
ごめんね 私は大丈夫だから

Tell me
Did I live up to the hype Did I live up to the hype
教えて 私は君の期待に応えられてた?

In my dreams
私の夢の中で

You stuck around
君は私の周りに留まってて

You didn't leave When I let my guard down
私が気を緩めても離れていったりしなかった

I don't wanna go back to that place, So insecure
あの場所には戻りたくないの とても不安で

Was I not the girl you signed up for
私は君が思い描いたような女の子じゃなかった?

I know why you wanna talk
どうして君が話したがってるのか 分かるの

'Cause you only call me when I've done something extraordinary
だって私が何か凄いことを成し遂げた時にしか君は電話してこないから

Tell me, did you ever love me
Did you ever love me
Did you ever love me
教えて 私のこと本当に愛してた?

Honestly did I live up to the hype
正直に言って 君の期待に応えられてた?

'Cause you held me
Held me like a trophy
だって私の事を戦利品みたいに抱きしめてくれたよね

Then left the party when the magic died
魔法が解けて君はパーティを去って

Yeah you, Gonna be sorry and I'll be fine
ごめんね 私は大丈夫だから

Tell me
Did I live up to the hype Did I live up to the hype
教えて 私は君の期待に応えられてた?

So I hope you enjoyed the ride
あの時間を楽しんでくれてたならいいな

Now I'm out of sight
今はもう 私の事が見えないだろうけど

But still on your mind
だけど まだ君の心の中にいるの

Did you ever love me
Did you ever love me
教えて 私のこと本当に愛してた?

Honestly did I live up to the hype
正直に言って 君の期待に応えられてた?

'Cause you held me
Held me like a trophy
だって私の事を戦利品みたいに抱きしめてくれたよね

Then left the party when the magic died
魔法が解けて君はパーティを去って

Yeah you, Gonna be sorry and I'll be fine
ごめんね 私は大丈夫だから

Tell me
Did I live up to the hype Did I live up to the hype
教えて 私は君の期待に応えられてた?

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?