見出し画像

God only knows 神様のみぞ知る

I may not always love you
But long as there are stars above you
You never need to doubt it
I'll make you so sure about it

いつも君のこと愛してる
ってわけじゃないかもしれないけど
君の上に星が輝くかぎり
疑う必要はない
君に僕のこと信じさせてあげる

God only knows what I'd be without you
君なしじゃ
僕がどうなってしまうかなんて
神様のみぞ知る

If you should ever leave me
Though life would still go on, believe me
The world could show nothing to me
So what good would living do me?

もし
君が僕から離れてしまったとしても
人生はそれでも続いてく
信じておくれ
世界は僕に何も見せてくれない
だから
なにか素敵なことを人生で
僕にしておくれ

God only knows what I'd be without you
君なしじゃ
僕がどうなってしまうかなんて
神様のみぞ知る

And God only knows what I'd be without you

そして
君なしじゃ
僕がどうなってしまうかなんて
神様のみぞ知る

If you should ever leave me
Though life would still go on, believe me
The world could show nothing to me
So what good would living do me?

もし
君が僕から離れてしまったとしても
人生はそれでも続いてく
信じておくれ
世界は僕に何も見せてくれない
だから
なにか素敵なことを人生で
僕にしておくれ

God only knows what I'd be without you
君なしじゃ
僕がどうなってしまうかなんて
神様のみぞ知る

And God only knows what I'd be without you
そして
君なしじゃ
僕がどうなってしまうかなんて
神様のみぞ知る

God only knows what I'd be without you
君なしじゃ
僕がどうなってしまうかなんて
神様のみぞ知る

Translation by relaxmax
ーーーーーーー

村上春樹訳があったので
(まずは 見ないようにして)
ちょっと訳してみた^_^
GOD ONLY KNOWS!






Rest in Peace 
burt bacharach


Title image from this page
https://www.loudersound.com/features/how-brian-wilson-recorded-pet-sounds-and-reinvented-music


サポートしてね! FEED ME! READ ME! please😘