見出し画像

はじめての給料日

❥❥❥❥❥𝕄𝕪 𝔽𝕚𝕣𝕤𝕥 ℝ𝕒𝕟𝕕𝔽 ℙ𝕒𝕪𝕕𝕒𝕪❥❥❥❥❥




I’m so excited to share everyone that today is my Rodan+Fields payday🙌🏽🙌🏽🙌🏽
今日はロダン+フィールズの初給料日✨



Before R+F launched in japan, I was little nervous to start this business. 
ロダン+フィールズが日本に上陸前は、自分がコンサルタントとして働けるか?不安でした、


Just started to use R+F products like my customers, it’s been almost 1.5 months past.
Yes, products are amazed me every single day. I’m so happy about the result.
happy as consultant. And also I’m so happy to make people smile and happy with R+F. 
お客様と一緒に商品を使い出し、1ヶ月半。
この商品の素晴らしさに日々驚かされます✨
満足のいくスキンケア💚💛💙
コンサルタントとしてはもちろん、
こんなにも人々を笑顔にする商品と出会えたことにとても感謝しています。


What if I didn’t know about R+F? Or business opportunity?
No travel to abroad?
No travel to domestic also...
No fun at all.....
I think I was dissatisfied with this situation every day. But I have R+F.
Rodan+Fields changed my skin and my life completely, it was worth challenging👍🏽
もし、ロダン+フィールズを知らずに生活をしていたら?
「ハワイに行けない」
「県外にも行けない」
「楽しみは何もない」
って嘆いて、口尖らせて不満だらけの生活だったと思います。でも、わたしにはロダン+フィールズがある!
ロダン+フィールズは肌だけでなく、わたしの日々の生活も変えました💛
本当に、やりがいのある日々をおくっています。


Thanks to all my family, friends, team, and mentor for trusting and guiding me. 
理解してくれる家族、友人、チームのみんな、そしてわたしを指導してくるコンサルタントの皆様。わたしを信頼してくれて、そして導いてくれて本当にありがとうございます😊



If you want to know more about this business, I’d love to share this opportunity with you. 
ロダン+フィールズのお仕事について、知りたい方には喜んでシェアしていきたいと思います。
もちろん、商品も💚


こうやってどんどんロダンの輪が広がってくれるといいな💓

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?