見出し画像

好きな映像作品01「A Journey」

【監督】
BRUNO AVEILLAN

【感想】
久々に検索したら、ディレクターズカット版が出ていました。
2008年のルイ・ヴィトンの「A Journey」の動画広告
https://www.youtube.com/watch?v=zTtpFmgBmTI

音楽とコピー、そして世界観が絶妙。最高。
何が良いではなく、なんか良い、の最上級。
不思議でエモーショナルな感じも良い。
当時学生時代、何が良いのかわからずでしたが、かなりリピートしてました。



詩のようなコピーもかなり素敵です。

What is Journey? 
A Journey is not trip. 
It's not a vacation. 
It's a process. A discovery. 
It's a process of self-discovery. 
A journey brings us face to face with ourselves. 
A journey shows us not only the world,
but how we fit in it.
Does the person create the journey
or does the journey create the person?
The journey is life itself.
Where will life take you?

スクリーンショット 2021-01-07 2.30.45

Louis Vuitton

#圧倒的な高級ブランド感
#出演者も豪華
#こんな広告つくりたい
#Louis Vuitton

この記事が気に入ったらサポートをしてみませんか?